وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فاضلی: فقط زمان مایلی کهن در سکوهای انزلی فحاشی نبود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تشریح اتفاقات و حواشی بازی با ملوان بندرانزلی از جو متشنج و فحاشی هواداران و عکاسان انزلی انتقاد کرد.

وحید فاضلی دستیار اول محمود فکری در خصوص شرایط بازی ملوان گفت : ما در این بازی با لشگری مصدوم حاضر شدیم ولی با تمرینات و کار فنی زیاد امیدوار به کسب ۳ امتیاز این بازی بودیم غافل از اینکه کار فنی جواب نخواهد داد.

شروع بازی برای ما خوب بود و ما قبل از پنالتی ۲ موقعیت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی با گذشت زمان شرایط بازی ۵۰_۵۰ بود که تنها اتفاقات بازی و شرایط داوری می توانست نتیجه بازی را به نفع طرفین رقم بزند که متاسفانه داور با سوت های اشتباه خود و نگرفتن خطاهای پیاپی روی بازیکنان ما روند بازی را تغییر داد تا اینکه با اعلام پنالتی ۱۰۰ درصد اشتباه باعث گلزنی حریف شد.

فاضلی ادامه داد: در ادامه ما با تغییر پلن سعی در جبران اشتباه داوری داشتیم، که متاسفانه موفق نشدیم البته آقای جنگی بازی با گل ریحان هم گل ۱۰۰ درصد سالم ما به اذهان همه کارشناسان، را رد کرد تا ۳ امتیاز آن بازی هم تبدیل به ۱ امتیاز شود.

مربی آلومینیوم اراک در مورد جو سکوهای انزلی و درگیری های پایان بازی گفت: از سالی که ملوان از لیگ برتر به لیگ یک افتاد هر فصل ما برای بازی با ملوان به انزلی آمدیم و به جرات می توانم بگویم تنها زمان آقای مایلی کهن که با تیم نساجی به انزلی رفتیم از سوی سکوهای انزلی فحاشی صورت نگرفت، البته ایشان هم چون شریف بودند و اصول درستی داشتند در حال حاضر خانه نشین است تا جا برای مربیان مکتب لمپنیسم بازتر شود.

وی افزود : اوج بی احترامی های سکوهای انزلی به تیم حریف، دیروز بود جایی که هیچ کدام از کادر فنی تیم ملوان عکس العملی نشان نداد، در حالی که ما در اراک امسال به محض کوچکترین بی احترامی به حریف و مربیان آنها ، به سکوها اشاره می کنیم که فقط تیم‌خودمان را تشویق کنند.

او اضافه کرد : جالب اینکه فحاشی از جایگاه ویژه پشت نیمکت ما بود که نیروی انتظامی هم نظاره گر بود و البته عکاسان زحمتکش هم از پشت دروازه به دروازه بان ما فحاشی می کردند تا کلکسیونی از مسائل غیرفنی را شاهد باشیم.

جالب تر اینکه زمانی که بعد از پایان بازی بعد از ۹۰ دقیقه فحاشی نیمکت ما اعتراض می کرد به فحاشی ۹۰ دقیقه ای حریف، همگی در کنار زمین گوشی به دست مشغول فیلمبرداری از اعتراض ما بودند البته شاید برای آنها طبیعی است که مورد هتاکی قرار بگیرند و چیزی هم نگویند.

فاضلی بیان داشت : بطور کلی این وضعیت زنگ خطری برای فوتبال ما است که امسال به اوج خود رسیده است بطوری که مربیان جوانی را امسال در لیگ یک می بینم که آنها هم فضای غیر فنی را برای نتیجه گیری، بیشتر به فنی ترجیح داده اند که این مهم بسیار خطرناک است و مسئولین فوتبال ما با شناخت درست از شرایط اگر به دنبال پیشرفت فوتبال باشند، باید در مورد این وضعیت خطرناک چاره اندیشی کنند.

مربی آلومینیوم اراک در مورد شرایط کلی و نتایج اخیر آلومینیوم اراک گفت: ببینید لیگ امسال با توجه به تاخیر در شروع لیگ برنامه اش کمی فشرده تر شد و همین باعث افزایش آمار مصدومان در تیم ها شده که ما هم مستثنی نیستیم و در بازی های اخیر چندین مهره کلیدی خود مثل پیمان میری، قائدرحمت، خان احمدی، قربانزاده و علینژاد را نداشتیم که در روند کاری ما اختلال ایجاد کرد.

از طرفی شاید کسی توجه نکرده باشد به این نکته که تیم ما از ۵ بازی اخیر خود ۴ بازی را خارج از خانه برگزار کرده که خود این کمی روی کار ما تاثیرگذار بوده مثلا بازی با شهرداری در تبریز را ما انجام دادیم که داور ۲ بازیکن کلیدی ما را اخراج کرد و ۵ روز بعد با قشقایی در شیراز بازی کردیم.

وی در ادامه در مورد شرایط کاری این فصل گفت: لیگ امسال بسیار مرموز است و من ۸ تیم را مدعی صعود می دانم و تیم هایی که آرامش بیشتری داشته باشند نهایتا صعود خواهند کرد و طبق تجربه ای که در صعود با چندین تیم داشته ام، همدلی کل مجموعه شهری و نیروهای انسانی داخل و خارج از مجموعه تیم اگر دچار کم و کاست باشد یقینا هیچ مجموعه ای روی صعود را نخواهد دید و امیدوارم آلومینیوم اراک با توجه به پتانسیل نفراتمان جزو ۲ تیم صعود کننده باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.