وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فجرسپاسی سه – سپیدرود رشت صفر: معجزه ای در کار نبود!

سپیدرود جوان شده آخرین مسابقه نیم فصل نخست را هم با شکست به پایان رساند تا تیم محبوب گیلان زمین روزهای متلاطمی را در پیش داشته باشد.

تعطیلات یک ماه نیم فصل شاید تنها کور سوی امید هواداران دل شکسته اما امیدوار سپیدرود برای تغییر اوضاع باشد و آنها همیشه به معجزه اعتقاد داشته و خواهند داشت.

فجر سپاسی ۳ (امیرحسین صدقی دقیقه ۲۹، بابا محمدی دقیقه ۵۲، میلاد غریبی دقیقه ۸۱) – ۰ سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودپنجشنبه ۲۱ آذرماه ، هفته هفدهم لیگ دسته اول جام آزادگان

ورزشگاه دستغیب شیراز ، تماشاگر: کمتر از دو هزار نفر

ساعت: ۱۴ ، هوا: آفتابی

داور:

سیدعلی اصغر مومنی

کمک داوران: رحیم حاجی پور ، علیرضا ممبینی

داور چهارم: یعقوب آشوری ، ناظر: صفدر احمدی

کارت زرد:

میلاد احمدی دقیقه ۱۹، حمید جوکار دقیقه ۲۳، اکبر بختیاری دقیقه ۳۰، ایوب کلانتری دقیقه ۸۷، محمدرضا احمدی دقیقه ۸۹ (فجرسپاسی) – محمد دادرسی دقیقه ۲۵ (سپیدرود)

اخراج:

دکتر فیروزی (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

میلاد تولایی، محمود خمیسی، مهیار نوری، ساسان شیرمردی، میثم فردوسی، محمد دادرسی (از دقیقه ۷۵ جواد آقایی پور)، هومن ربیع زاده، آرین فتوحی (از دقیقه ۵۶ صادق صادقی)، رضا عاشوری، محمد اسلامی و آرین نصیری نژاد (از دقیقهد۶۷ یاسر حاتم زاده).

سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب فجرسپاسی:

سعید جلالی راد، امیرحسین صدقی (از دقیقه ۸۷ محمدرضا احمدی)، اکبر بختیاری، حمید جوکار، میلاد غریبی، امیر شبانی، میلاد احمدی (احسان اولن زاده از دقیقه ۸۴)، محمدحسین کریم زاده، علی اکبر حیدرنیا، اسماعیل بابایی، بابا محمدی (از دقیقه ۸۴ ایوب کلانتری).

سرمربی: داوود مهابادی.

شرح بازی:

سپیدرود نیمه دوم را بسیار با اعتماد به نفس آغاز کرد و با اینکه دست نشان از ترکیبی بسیار جوان در این مسابقه استفاده کرده بود که آنها را یک چهره با تجربه به نام محمود خمیسی رهبری می کرد اما در بیست دقیقه ابتدایی با دفاع نفر به نفر و پر کردن فضاهای خالی اجازه خود نمایی را به میزبان بالا نشین ندادند.

در حالی که روی ضربه سر محمد دادرسی سپیدرودی ها معتقد بودند توپ از روی خط دروازه رد شده داور با دادن یک اخطار به دادرسی و اخراج دکتر فیروزی فیزیوتراپ سپیدرود قائله را به نحوی دیگر خاتمه داد!

یک اشتباه بچه گانه از تولایی و جلو آممدن بی مورد از دروازه در حالی که توپ در میانه های میدان سرگردان بود موجب شد تا سپیدرود یک گل مفت دیگر را در این بازی ها متحمل شود و نتیجه به سود میزبان تغییر کند.

در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست این سپیدرود بود که مالک مطلق توپ و میدان بود و در این دقایق نیز یک خطای مشکوک پنالتی از سوی داور کم تجربه میدان برای سپیدرود خورده شد تا علی رغم چند موقعیت پیاپی نیمه نخست با یک گل به سود فجر به پایان برسد.

سپیدرود نیمه دوم را با همان ترکیب پیشین آغاز کرد اما در ادامه باز هم در یک غافلگیری متحمل دریافت گل شد و سه تعویض پی در پی دست نشان نیز نتوانست گره بازی را باز کند و در ادامه یک گل دیگر نیز دریافت کرد تا نیم فصل به حالت دراماتیک ترین نوع خود به پایان برسد.

شرح گل:

فجر ۱ – ۰ سپیدرود: اشتباه محرز میلاد تولایی در بیرون آمدن از دروازه موجب شد تا امیر حسین صدقی از نیمه های زمین با یک شوت دقیق دروازه سرخ پوشان را به سادگی باز کند.

فجر ۲ – ۰ سپیدرود: سانتر محمدحسین کریم زاده که بر روی یک فرار از جناح راست سپیدرود بدست آمد با ضربه سر تمام کننده بابا محمدی همراه شد تا گل دوم فجر را به ثمر رساند.

فجر ۳ – ۰ سپیدرود: فرار میلاد غریبی در عمق خط دفاع سپیدرود او را با تولایی در حالت تک به تک قرار داد تا به راحتی گل سوم وارد دروازه سپیدرود شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.