وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فدراسیون دست از سر سپیدرود بر نمی دارد: جریمه پشت جریمه برای سرخ پوشان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودکمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم سپیدرود رشت صادر کرد و سپیدرود رشت باید جریمه ۳۰۰ میلیونی به فدراسیون بپردازد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت که قرار بود ۱۶ تیرماه برگزار شود به دلیل‌عدم شرکت تیم سپیدرود رشت برگزار نشد و اکنون سپیدرود رشت باید جریمه ۳۰۰ میلیونی به فدراسیون بپردازد.

دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت که قرار بود ۱۶ تیرماه برگزار شود به دلیل عدم شرکت تیم سپیدرود رشت برگزار نشد، تیم سپیدرود رشت بازنده این دیدار با نتیجه سه بر صفر بوده و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، این رای قابل تجدیدنظر خواهی است.

پیش از نیز نیز فدراسیون فوتبال سپیدرودی‌ها را مورد لطف خود قرار داده بود و برای دیدار سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز که در تاریخ ۹ تیرماه برگزار شد، تیم علم و ادب به دلیل سو رفتار تیمی مطابق ماده ۵۸ به پرداخت ۳۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علاوه بر عکاس باشگاه سپیدرود، اسماعیل بابازاده مدیر و مهرداد خادمی سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هرکدام به استناد ماده ۵۵ به یک جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شدند.

همچنین علیرضا نظیف کار مربی و احمدرضا فیروزی پزشک تیم سپیدرود رشت نیز با تخلف مشابه یعنی بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به استناد ماده ۵۵ به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شدند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است