وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فدراسیون علیه لیگِ دو: پای دلال‌ها و نمایندگان مجلس در میان است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در تابستان سال گذشته فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب، دوازده تیم به تعداد تیم‌های لیگ دو اضافه کرد. دوازده تیمی که بدون هیچ قاعده‌ای هدیه فدراسیون به استان‌ها بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خزراسپورت، ابتدا عنوان شده بود این دوازده تیم، جایگزین تیم‌هایی مانند برق شیراز و شاهین بوشهر هستند که از یاد مردم رفته‌اند. سپس اعلام شد که این تیم‌ها به استان‌هایی داده می‌شوند که در لیگ برتر و لیگ یک نماینده‌ای ندارند.

اما سرانجام پخش شدن این تیم‌ها به هیچ‌کدام از موارد یاد شده مرتبط نبود. بیشتر پای نمایندگان مجلس و دلال‌ها وسط بود. این دوازده تیم گردش مالی فدراسیون را هم افزایش دادند و مسئولین پول بیشتری هم بابت ورودی تیم‌ها به دست آوردند.

نمایندگان مجلس هم هدیه این تیم‌ها را طی ماه‌های آتی در تبلیغات‌های انتخاباتی‌شان از یاد نخواهند برد. دلال‌ها هم برای بازیکنان‌شان دوازده انتخاب جدیدتر داشتند.

سرانجام این اتفاق همان طور که مشخص بود نه به سود تیم‌ها شد و نه استان‌ها. فقط بدهی مالی باشگاه‌های حاضر در لیگ دو را افزایش داد.

باشگاه‌ها مجبور بودند سفرهای خارج از استان بیشتری را طی کنند و به همین اندازه هم پول هتل و رفت‌وآمد و خورد و خوارک‌شان را افزایش دهند.

به جای بیست‌وهشت تیم، چهل تیم در رقابت‌ها شرکت کردند. این مشکلات مالی، گریبان همه تیم‌ها را گرفته. علاوه بر این که در فصل گذشته با بدهی مالی فصل را به پایان رساندند برای فصل جدید هم دچار مشکل شدند.

بدهی مالی تیم‌ها به اندازه‌ای زیاد شده که مسئولان یک هفته شروع مسابقات را به تاخیر انداختند. هفت روزی که تیم‌ها فرصت دارند اشتباهِ فصل گذشته فدراسیون‌نشین‌ها را جبران کنند. این تصمیم عجولانه و بی‌قاعده علیه باشگاه‌ها.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • خدای ورزش گفت:

    لیگ برتر فقط به خاطر داماش گیلان 16 تیمی کردن …

    قانون کسر امتیاز فقط برای داماش گیلان بود ….

    محرومیت ضد انزباتی فقط برای داماش گیلان بود ….

    ناداوری ها فقط برای داماش گیلان بود …….

    بی پولی ها و حاشیه ها فقط برای داماش گیلان بود ….