وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فرآیند دریافت حق پخش تلویزیونی به جریان افتاد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودفوتبال ایران با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی عدیده که حاصل از عدم درآمدزایی و بسته بودن راه های سودآوری اقتصادی است روزهای سختی را سپری می کند به طوری که برخی همچون برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس این روند را به سوی فوتبال آماتور دانسته اند.

با این وجود وزیر ورزش و جوانان می گوید که تلاش های انجام شده برای گرفتن حق پخش تلویزیونی در حال نتیجه دادن است و در واقع فرآیند اجرایی شدن آن در حال انجام است.

امروز وزیر ورزش و جوانان در این رابطه گفت:

بعد از چهل سال که صدا و سیما زیر بار حق پخش به عنوان یکی از منابع مهم ورزش نمی رفت، توانستیم حق پخش را در قالب تبصره‌ای در بودجه ۹۹ با بهره ۳۰ درصد وزارت ورزش و جوانان و ۷۰ درصد صدا و سیما بگنجانیم و بالاخره  امسال در بودجه گذاشتیم دیروز هم در ابلاغیه برنامه و بودجه برای ما آمد که بالاخره فرایند اجرایی شدن آن در حال انجام است.”

بی تردید این اتفاق می تواند (پرداخت حق پخش) به معنای جاری شدن خون  و زندگی در رگ های فوتبال ایران در تنگنای مالی ضعیف شده است باشد. اتفاقی که شاید بالاخره فوتبال باشگاهی در ایران را به سمت ساختار حرفه ای و استاندارد جهانی پیش ببرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.