وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فریم به فریم با گاف عجیب مازیار زارع در رشت: در حد گل به‌خودی!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازگشت مازیار زارع به گیلان اصلا خوش یمن نبود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از آی اسپورت، مازیار که در بین دو نیمه برای رشتی‌ها کری‌خوانده بود، دقایقی بعد گاف وحشتناکی داد.

زارع به هواداران سپیدرود نتیجه یک بر صفر ملوان مقابل سپیدرود که هفته قبل به دست آمده بود را اشاره کرد. ولی در دقایقی که بازی با اختلاف یک گل در جریان بود‏، پاس رو به عقبی داد که توسط مهاجم سپیدورد تبدیل به گل شد.

فروزان در شروع مجدد توپی که از زمین خارج شده بود، به مازیار زارع پاس داد. مازیار هم بدون استپ قصد بازگشت توپ به گلر داشت که پاس آرام او توسط مهاجم سپیدرود تبدیل به گل شد. سه فریم از این اتفاق را مشاهده می‌کنید.

مازیار زارع بازیکن تیم خونه به خونه در پایان نیمه اول و هنگامی که قصد رفتن به نیمکت را داشت، با دستانش باخت یک بر صفر هفته گذشته سپیدرود مقابل ملوان را به آن ها نشان داد و برای هواداران سپیدرود کری خواند!

این تمام مصیبت های زارع در رشت نبود و او از داور مسابقه یک کارت زرد هم دریافت کرد تا جنسش حسابی جور جور شود!

photo_2016-09-03_22-50-10 photo_2016-09-03_22-50-16

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

27 دیدگاه ارسال شده است

  • شهرام گفت:

    دمتون گرم با این پستتون…
    واقعا یه آدم چقد میتونه ضایع بشه !
    خخخخخخخخ

  • omid گفت:

    کری که از اول نخوند نیمه اول فحشش دادن اونم کری خوند

  • گیله مرد گفت:

    متاسفانه مازیار از این کارها زیاد انجام میده و بازیکن کم حاشیه ای نیست. اون اشاره یک صفرش رو هم اگه شما رسانه ایش نمی کردید شاید زیاد به چشم نمی اومد. حتی اگر هم به چشم می اومد مازیار یک نفره که ممکنه دچار اشتباه بشه. فی البداهه در هیجان بازی قرار گرفت و بچگی کرد. شما که یک سایت هستید تشکیلات دارید در کدوم هیجان قرار گرفتید که این کارش رو رسانه ای کردید. مازیار گیلکه و ما گیلک ها باید همیشه هوای همدیگر رو داشته باشیم. در جنگل ایران باید وحشی باشی، ولی ببر باش، ببر گیلان، هیچ ببری ببر دیگری رو نمی کشه…

  • فرهادسپیدرود گفت:

    ایرار گیله مرد این حس گیلک بودن و ببر گیلانی بودن رو همیشه ما رشتیها باید داشته باشیم…اونا که همیشه منافع خودشونو به منافع استان و گیلک بودن ترجیح میدن باید یکمی تعصب رو این خطه داشته باشن که متاسقانه ندارن….دمیا فقط رشت….دم آبرار سهیل گرم که مازیار بی غیرت رو حسابی ضایع کرد…عجب پاس گلی بود

  • مهدی گفت:

    مازیار چیزی از خودش نداشت و نداره. انزلی بعد از سیروس اونقدر با فقر بازیکن بومی مواجه شد که به این بچه لقب مازیار قایقران رو دادن که اصلا مناسب نبود. این کجا و آن کجا؟! نه از بعد فنی نه از بعد اخلاقی و نه از هیچ نظر دیگر حتی به سیروس نزدیک هم نیست ولی همونطور که گفتم، چون بازیکن بومی قابل اتکایی نداشتن اینو بزرگ کردن که این بجه هم با رفتارها و ضعف فنیش آبروریزی کرد. بازم یاآوری میکنم که بازیکنان سالهای اخیر ملوان عمدتا غیر انزلیچی بودن و هستن. تیم امسالشون که بالای 80 درصد غیر بومی و اصلا غیرگیلانی اند. سالهای قبل هم: تامینی،نزهتی،رستمی، آبشک،نیک نظر،نظرمحمدی،حسین ابراهیمی (رشتی)، پژمان نوری،حسین ملکی،محمد غلامی (رضوانشهری)، حسن اشجاری (فومنی)، رافت(آستارایی)، دلاوری(تالش)و اعتمادی و خیلیهای دیگه هم اهل سایر نقاط استان هستن و خیلیها هم سرباز و اهل سایر نقاط کشور مثا اهواز و کرمانشاه و اصفهان و و و الی ماشاالله . . .

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    دوستان اگر حرفی دارند در چارچوب ادب و نزاکت بزنند. فحشی به خانواده افراد حالا مازیار زارع باشد یا هر کس دیگری نشان دهنده ضعف آنهاست. بنابراین در سایت لطفا” بر علیه این بازیکن ننویسید تا افراد سست عنصر تحریک نشوند.

  • گیلانی گفت:

    احسنت بر تو گیله مرد، حرف ما رو زدی، گیلان متحد! اصلا سایت بیشتر میخواد جو رو متشنج کنه

  • فرهاد گفت:

    آقای گیله مرد
    اینقدر فحش به این بازیکن دادند به حساب نیامد اما اینکارش چرا به حساب آمد؟!
    کمی فکر کن و خود را به جای بازیکن بگذار، فکر می کنم از فنس بالا می رفتی!!
    انسان هم تا حدی می تواند تحمل کند.
    من در پاسخ به هواداران ملوان و بعضی از اهالی انزلی، مطالب مفصلی در همین سایت مستند و مستدل نوشتم که هیچکدامش را نتوانستند پاسخ دهند.
    آدم باید اینطوری حرفش را بزند نه با فحش!! که نشانگر ضعف و ناتوانی در بیان مطالب است.
    موفق باشید

  • عشق من سپیدرود گفت:

    مشکل اینه که اکثر اونا گیلک نیستند

  • کوروش گفت:

    خدا فقط دانه رشت و انزلی دعوا کی خایه تمام ببه

  • سپیدرودی گفت:

    اقایان انزلیچی با تمام احترامی که براتون قائلم لطف کنین تو این سایت کامنت نذارین….بله بله شمارم دیدیم ببازی با سپیدرود و داماش از خجالت بازیکنان رشتی در اومدین حالا اومدین از این اقای بی خاصیت دفاع میکنین؟ بازی داماش این آقا موقع گرم کردن یادتون هست چی کرد؟بله پس دفاع نکنین نمیشه گفت چکار کرد وگرنه میگفتم پس خودش دوس داره این حرفارو بشنوه حالا هم که دیدین ضایع شد….

  • دنیا فقط رشت گفت:

    پس گردنی مازیار زارع به خودش.

  • الهی گفت:

    درود بر بازیکنان با غیرت سپیدرودرشت
    دمتان گرم . همینطوری ادامه بدهید . خسته نباشید./.

  • محمود گفت:

    سلام .
    بازی برگشتشون تو عضدی از همین الان ی عده از ذو رگه ها دارن ننه من غریبم بازی در میارن.ی پذیرایی جانانه متفاوت با سالهای گذشته به هر قیمتی برایتان کنار گذاشته ایم.دوستان لطفا با نام این بازیکنا سایت سپیدرود رو الوده نکنید و…گنبد درست نکنید.

  • گیله مرد گفت:

    ویریز ای گیل ویریز
    می جان و دیل ویریز
    ویری تی زاسه اوسان
    کی تی خانه صحرایه واش دکفت
    ویریز

  • ملوانی گفت:

    آقا هر کی خونواده داره فحاشی نمی کنه ضمنا آقا محمود انزلی چی هیچ وقت ننه من غریبم در نمیاره تو عضدیم شما رو میبینیم

  • رضا گفت:

    اقا مهدی سشما که میگید همه بازیکنان ملوان انزلیچی نیستن قبول چرا که شما مرکز استان بودید نیومدن مرکز استان بازی کنن همین الان شما از نزهتی بپرسید کدام تیم رو بیشتر قبول داره میگه ملوان یا همه اون ملوانیهای که برای شما دارن بازی می کنند از شون سوال کنید انها که می بینی اومدن سپید رود باشگاه نخواست انها راحالابسه نخواستنش بماند .که مسولین بی عرضه گفتن به درده ملوان نمی خوره . ما همه می دونیم پویا عاشق ملوانه وجلوی بازی با سپیدرود هواداران ملوان تشویقش کردنند .راجبع پژمان میگید که زمانی اومد پگاه گیلان بعد تو برنامه زنده نود جلوی میلیونها بیننده تلوزیون گفت بزگترین اشتباه زندگیم رفتن به تیم رشت بود.همن الان در تیم ملی کدام رشتی داره بازی می کنه .جهانبخش بچه رودباره رشتی نیست فوتبال راهم از قزوین شروع کرد .کاپیتان دوم ایران انزلیچه جوانترین بازیکن ایران انزلیچیه بازیکنان رشتی ارزوی بازی کردن در تیم ملوان را داشتن بخاطر اون میامدن ملوان همین مربی شما

  • شهرام گفت:

    بیخود اراجیف درست نکنین که ما فحاشی کردیم .. رفیق من تو همون اتوبوس بود میگفت تا از شهر رد شدیم پیرمرد و بچه و مغازه دار و .. همه سنگ آماده تو دستشون داشتن !! قبل از اینکه اتوبوس برسه فحش دادن…
    بعدش کی فرصت داشته تا فحش از اتوبوس متحرک بشنوه بزنه تمام شیشه هاشو خورد کنه ؟؟
    تعادل روانی هم خوب چیزیه .. چقدر عقده . چقدر احساس حفارت .. چقد حسادت !!
    ما رشتی ها شروع کننده فحاشی و توهین نیستیم و نبودیم .. کسی فحش میده که ضعف داره ..
    انزلی رقمی نیست که بخواد جلوی رشت کل کل کنه ..
    تمام ایران دیگه میدونن مشکل از کیه … عقده ای ها !
    اون بیست سالم از اونجا در آوردین مثه همون اولین شهر باسواد جهان و اولین ایستگاه قضایی دنیا و اولین جت موشکی جهان که همه و همه تو شهر 70 ساله انزلی شروع به کار کردن !! خندیدیم!
    مازیار جان دمت گرم تو هم مارو خوب خندوندی اون روز !!

  • صدرا گفت:

    مرگ بر مازیار زارع

  • دنیا فقط رشت گفت:

    ملوان دهستان انزلی.

  • دنیا فقط رشت گفت:

    من نمیدونم این مردک رضای باقالا این وسط چی میگه.اصلا معلوم نیست با خودش چند چنده.واسه خودش میگه مینویسه.جواب خودش رو میده.ادمین عزیز لطفا این ویروس رو از سایت پاکش کنید.با تشکر.

  • رضا گفت:

    اقاشهرام شما گفتید که تو همان اتوبوس بودیدپیرمرد وبچه ها همه سنگ اماده داشتن تا شما برسید یه سوال از شما دارم خداوکیلی بجان هرکی دوست دارید حقیقت را بگید ایا داخل اتوبوس را هم انزلیچیها داغون کرده بودن که تمام عکسهای داخل اتوبوس تو تلگرام پخش شده بود نمی دانم دیدید غکسهای داخل اتوبوسها را حتی دریچه کلر را در اورده بودن یا صندلی داخل اتوبوس را شکسته بودن اینها هم کار بچه های انزلی بود .بچه های رشت اصلان فحاشی بلد نیستن که ملوان با داماش تو رشت بازی داشت داماش سه تا گل از ملوان خورد اصلان فحاشی نکردید اصلان شیشه های ماشین را شما نشکستید شیشه اتوبوس ملوان که تیم داخلش نشسته بود جلوی فرودگاه خودش اومد پایین ان بازی را تو رشت بودم .امار کمیته انضبالی را نگاه کنید که اصلان تیم رشت را تا الان جریمه نکرده حتی بازیش را بیرون از خونه نگذاشته.بازی با خونه به خونه اصلان فحاشی نکردیدشما رشتیها اصلان شروع کننده فحاشی وتوهین نیستید دیگه خنده مازیار از خنده نظر محمدی بیشتر نبود که دروازبان استیل اذین بود کنار دروازه افتاده بود چه کار می کردمن واسه شما می گم که اینها را بدونیدکه ملوان همیشه سرور تیمهای رشتیه. اینم شعار ما یه دریا ما داریم به از صدتارود ملوان سرور تیم سپیدرود

  • سیامک از رشت گفت:

    ان زمان به دنیادیده بودی علی افتخاری. هادی طبا طبایی. بهزاد هادیزاده هر سهنفر تو تیم ملی بودن

  • عماد گفت:

    خدایی اون کسی که با بچه انزلوی بحث میکنه بچه رشتی واقعی نیست اخه یه دهکده که تمام عقده و حقارتش در یه تیم فوتبال خلاصه میشه وبس… ارزش حتی همکلام شدن هم نداره .قومی که فقط در محلهش داش مشتی و بیرون استان چی بگم که باعث دشمن شادی میشه بیخیال….جرات نداره تو ازادی بهش فحش ناموس میدن ودادمیزنن ما رشتی نیستیم اخه یکی نیست بهشون بگه بی… اونا به کل گیلانی ها توهین میکنن … خار ومادر شما .گیلک نیست؟؟؟حتی میری که اهل شهسوار بود کل ایران رشتی میدونست کل ایران که جوک میگن بی … بکل گیلکا منظورشون هست نه رستی ها ای ابای ….؟

  • ملوانی گفت:

    سیامک منظورت بهزاد داداش زاده هست تو که هنوز اسم بازیکنهای رشتم نمودونی ضمنا اینایی که گفتی همه از طریق تیمهای پایتخت به تیم ملی رسیدند نه از رشت ضمنادر جواب عماد الان که شما کلان شهر شدید ازحق شهرستانهای دیگر به اینجا رسیدید ضمنا گدا چه معتبر شود ….. جان ملوان هنوزم برد از هفته چارم بوی سوختگی توی رشت میاد

  • دنیا فقط رشت گفت:

    ملوان دهستان انزلی………خخخخخخخخ

  • فربد گفت:

    من فکر میکنم دیگه زیادی داریم جواب یه عده آدم که تحصیلات زیر دیپلم رو دارن میدیم …
    اینا دارای اطلاعات اجتماعی و فرهنگی بسیار ضعیف هستن که به خودشون لقب باسواد فوتبالی!!! دادن… یعنی فوتبال جز سواد حساب شده و میشه!! فوتبالی که همه جای دنیا تو بالاترین سطحشم یه تفریح و یه دلمشغولیه، نه زندگی و سواد و ….
    خلاصه اینکه اگه حرف منطقی و درست از هر دهنی دربیاد باید جواب داده بشه ولی آدمی که میگه ما حق شهرهای دیگه رو خوردیم، مشخصه که هنوز اینو نمبدونه که ما با بودجه شهر دیگه ای نمیتونیم شهرمونو بسازیم .. ما عرضه داشتیم که شهرمونو ساختیم .. خودمون آدمهای تحصیل کرده تربیت کردیم و صندلی های مهم شهرمون رو دادیم دستشون و الانم حمایتشون میکنیم ….. مثله لاهیجان و فومن و لنگرود و چابکسر و رودسر و آستارا و … که دارن شهرشونو خودشون میسازن ..
    اون آدم هنوز نمیدونه که گمرک و بنادر انزلی رو یه قدیمی رشتی به نام اکبر براشون راه انداخته ..
    متاسفانه آدمهایی که 50 ساله دارن درجا میزنن، از روی عقده همه چیزو میخوان بندازن گردن کسایی که ازشون بالاترن.. درحالیکه باید برن ببینن چرا هیچکی تو ایران و گیلان حاضر نیست توی شهرشون سرمایه گذاری کنه !! باید بدونن که به خاطر اخلاق بد و نژاد پرستیشونه ..
    همه ایران رشت رو به عنوان شهر فرهنگی و علمی و هنری میشناسن ..
    من که الان تهران زندگی میکنم، با هر قومی که برخورد دارم بهم میگن مردم شما و مردم گیلان خیلی با فرهنگتر از جاهای دیگه هستن …
    متاسفانه یه عده به خاطر یه تیم فوتبال بی ارزش دارن همه آبروی این استان و این مردم رو از بین می برن …
    از مدیر سایت درخواست دارم همه نظرات ما و اونا رو پاک کنه .. اجازه ندیم این ذهنیت بد راجع به مردم رشت بوجود بیاد که ماهم اهل دعوا و توهین هستیم..
    مردم گیلان گناهشون چیه که به خاطر یه تیم فوتبال درجه 3 باید همه جا سوژه خنده ملت بشن …
    مثلا ما مهد پروفسورها و عالمهای ایران هستیم …
    ممنون