وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فوتبال در اولویت آخر ستاد مبارزه با کرونا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودشروع دوباره مسابقات فوتبال در ایران در اولویت آخر ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفته است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در روزهای گذشته جلسات متعددی را درباره ادامه تعطیلی یا بازگشایی اماکن و مسابقات ورزشی برگزار کرده اند. آخرین جلسه این ستاد نیز امروز برگزار شد و حاضران با بررسی همه جوانب رای به ادامه تعطیلی مسابقات و اماکن ورزشی دادند.

نکته قابل توجه درباره ستاد کرونا این است که آنها در صورت فروکش کردن شیوع کرونا در ایران هم قصد دارند به صورت تدریجی مجوزشروع فعالیت های ورزشی را صادر کنند و از طرف دیگر پیگیری های ما از جلسات ستاد کرونا نشان می دهد که مسابقات فوتبال در اولویت آخر بازگشایی قرار دارند.

یکی از مسائلی که امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا درباره اش بحث شد، درباره لیگ برتر فوتبال بود که اعضا به این نتیجه رسیدند فعلا مجوز شروع مسابقات صادر نشود.

در این جلسه موضوع ابتلای ۳ بازیکن بوندسلیگایی هم مطرح شد که همین مساله نیز ستاد مذکور را بر آن داشت تا فوتبال را در اولویت آخر بازگشایی قرار دهند و با شواهد موجود هیچ اراده ای برای ادامه لیگ نوزدهم از سوی مقامات پزشکی ورزش وجود ندارد.

این ستاد در نظر دارد در صورت کاهش آمار مبتلایان به کرونا ورزش های انفرادی را در اولویت شروع فعالیت قرار دهد و ورزش های گروهی در اولویت آخر باشد که همین مساله شامل لیگ فوتبال نیز خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.