وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدافع گرجستانی در تمرینات سپیدرود / صادقیان در آستانه سپیدرودی شدن

سپیدرود رشت برای نیم فصل دوم بودجه اندکی در اختیار دارد و علی کریمی در نظر دارد مبلغ معمولی را برای خرید او در نظر بگیرد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت برای تقویت خط دفاعی مدافع گرجستانی را زیر نظر دارد.

به گزارش سایت سپیدرود روز گذشته یک مدافع گرجستانی در تمرین سپیدرود حضور پیدا کرد تا در صورت جلب نظر علی کریمی به تیم اضافه شود. این مدافع ملی پوش که هم در پست دفاع راست و هم پست دفاع میانی بازی می کند امروز هم در تمرینات حضور یافت و کادرفنی از عملکرد او رضایت دارند.

قرار شده به زودی تمهیدات برای مذاکره و امضای قرارداد فراهم شود. سپیدرود رشت برای نیم فصل دوم بودجه اندکی در اختیار دارد و علی کریمی در نظر دارد مبلغ معمولی را برای خرید او در نظر بگیرد.

همچنین دو بازیکن آفریقایی طی ۴۸ ساعت آینده وارد ایران می‌شوند و با برطرف شدن مشکل ویزا می توانند به رشت سفر کنند تا در تمرینات شرکت کرده و در صورت رضایت کادرفنی قراردادشان را امضا کنند.

بیشتر بخوانید:

محل و زمان اردوی سپیدرود در تهران

شروع دوباره تمرینات سپیدرود

چهار افریقایی سپیدرود وارد گیلان شدند

صادقیان در آستانه سپیدرودی شدن

هافبک سابق عثمانلی اسپور با دو پیشنهاد جدی از لیگ برتر روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان روز گذشته و پس از دوسال حضور در لیگ ترکیه به صورت توافقی از عثمانلی اسپو ترکیه جدا شد و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که مقصد بعدی صادقیان لیگ برتر است و او قصد دارد به یکی از چند پیشنهاد خود از لیگ ایران پاسخ مثبت دهد که در این میان دو گزینه از سایرین جدی‌تر است.

منصوریان در ذوب آهن خواهان به خدمت گرفتن صادقیان است و او هم با توجه به سابقه کار کردن با منصوریان و همچنین سابقه حضور در ذوب‌آهن و شروع فوتبالش در این تیم بی‌تمایل نیست به اصفهان و جمع سبزپوشان برگردد.

گزینه دیگر و محتمل تر برای صادقیان سپیدرود و کار زیر نظر علی کریمی است. کریمی اعتقاد خاصی به بازی صادقیان دارد و پیام هم دوست دارد برای کریمی و سپیدرود بازی کند.

صادقیان پیش از این هم یک بار تا آستانه پیوستن به سپیدرود پیش رفته بود ولی در نهایت توافق حاصل نشد و سپیدرود با جذب صادقیان قدرت مضاعف می‌گیرد و می‌تواند با انگیزه و توان بیشتری در نیم فصل دوم حاضر شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.