وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فولاد خوزستان دو – سپیدرود رشت یک: لعنت بر طلسم و تیر دروازه!

 فولاد ۲ (رحیم زهیوی دقیقه ۱۸، صابر حردانی دقیقه ۷۷) – ۱ (میثم تهی دست دقیقه ۷۹) سپیدرود

سپیدرود در روزی که یکبار تیرک عمودی را لرزاند و دو دروازه خالی را وارد دروازه نکرد و هرگز چهره یک تیم بازنده را نداشت باری را به فولاد واگذار نمود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته چهاردهم لیگ برتر جام خلیج پارس، پنجشنبه ۹ آذر ماه ۹۶

ساعت: ۱۵:۰۰، ورزشگاه غدیر اهواز ، تماشاگر: دو هزار نفر ، درجه هوا: ۲۲ درجه سانتی گراد

داور: مهدی سیدعلی

کمک داوران: سعید قاسمی ، یعقوب سخندان

کارت زرد:

رضا الماسخاله دقیقه ۸۵ (سپیدرود) – احسان مرادیان دقیقه ۹۰ (فولاد)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید احمد سیدآهی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماس‌خاله(۶۴- جواد آقایی‌پور)، توحید غلامی(۶۷- میثم تهیدست)، میثم فردوسی، شهاب کرمی(۵۰- میعاد یزدانی)، حمید ملکی، عماد میرجوان، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب فولاد خوزستان:

احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی(۴۶- امیر زلیکانی)، احمد عبدالله‌زاده(۷۶- ایمان مبعلی)، سینا مریدی، علی اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، فرشاد جانفزا(۷۴- صابر حردانی) و رحیم زهیوی.

سرمربی: سیروس پورموسوی.

شرح بازی:

سپیدرود نیز در دیدارهای خارج از خانه خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. سپیدرودی ها پیش از این در هفته هفتم بازی در اهواز را تجربه کرده و مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسیده است.

نظرمحمدی و سپیدرودی ها برای رسیدن به امتیاز در بازی فردا باید ۹۰ دقیقه سخت را در اهواز تجربه کنند. نماینده فوتبال گیلان که مدتهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، بالاخره بعد از مدتها مالک جدید خود را شناخت تا با انگیزه مضاعفی به روزهای اینده لیگ امیدوار باشد.

فولادی ها بعد از کسب ۲ برد متوالی یک بر صفر مقابل پارس جم و ذوب آهن حالا با روحیه مضاعفی قدم به این مسابقه گذاشته و در صدد کسب سومین برد متوالی خود هستند. آنها حساب ویژه ای روی امتیاز آخرین دیدار خانگی خود در نیم فصل اول باز کرده اند

دقایق حساس:

دقیقه ١: اوت دست بلند پیمان شیرزادی بعد از برخورد به مدافعین رشتی به ناصری رسید اما این بازیکن در موقعیت عالی توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه ١٠: پاس بلند سینا مریدی پشت مدافعین به رحیم زهیوی رسید اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ٢٠: حرکت فولادی ها با پاس رحیم زهیوی به جانفزا رسید اما ضربه است بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت، ناصری نیز هرچه تلاش کرد نتوانست ضربه جانفزا را به سمت دروازه حریف قطع کند.

دقیقه ٢٨: کرنر مستقیم رحیم زهیوی با اختلاف بسیار کم از دروازه تیم سپیدرود رشت به بیرون رفت.

دقیقه ٣٠: ضربه آزاد دقیق مدافع چپ سپیدرود در محوطه جریمه را موسوی با ضربه سر زد مه با اختلاف بسیار اندک از دروازه مرادیان به بیرون رفت.

دقیقه ۵٣: پاس عمق عالی نویدعاشوری به رحیم زهیوی رسید اما این بازیکن در حالت تک به تک نتوانست موفق شود و دروازه بان سپیدرود با یک واکنش خوب سد راه مهاجم سوسنگردی شد، زهیوی توپ برگشتی را نیز نتوانست وارد دروازه کند.

دقیقه ۵۵: شوت از راه دور توحید غلامی در اختیار احسان مرادیان قرار گرفت.

دقیقه ٧٢: ضربه آزاد زیبای محمد نزهتی را احسان مرادیان دروازه بان فولاد با یک واکنش عالی فع کرد.

دقیقه ٨٨: سانتر از سمت راست سپیدرودی با ضربه سر تهیدست همراه شد اما بعد از برخورد با تیرک دروازه توسط عبدالله ناصری دور شد.

دقیقه ٩٠: حرکت عالی رحیم زهیوی و پاس وی بعد از عاشوری به ذلیکانی رسید که مهاجم بی دقت فولادی ها توپ را به اوت زد.

شرح گل:

فولاد ۱-۰ سپیدرود: پاس سینا مریدی به رحیم زهیوی رسید و این بازیکن بعد از یک تو سر توپ، توپ را وارد دروازه رشتی ها کرد تا خیلی زود اهوازی ها به حقشان برسند.

فولاد ۲-۰ سپیدرود: شروع مجدد عالی احسان مرادیان با اشتباه مدافع سپیدرود به صابر حردانی بازیکن تازه وارد رسید تا او با یک ضربه دقیقی دروازه تیم گیلانی را برای دومین بار باز کند.

فولاد ۲-۱ سپیدرود: سانتر از راست بازیکنان تیم سپیدرود در محوطه جریمه با ضربه سر میثم تهی دست به بالای دروازه فولاد چسبید تا اختلاف یک گل شود.

اتفاقات ویژه:

۱- اسکوربود ورزشگاه غدیر خاموش است و ساعت آن نیز نیم ساعت عقب است!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    چند اظهار نظر شخصی :
    1- مثل چند بازی گذشته اول دو تا دو تا گل می خوریم بعد می خواهیم جبران کنیم !
    2- حمید ملکی عالی و با تعصب بود ، درود بر او
    3- میثم فردوسی بد نبود ، خیلی زحمت کشید ، دوندگی زیادی داشت .
    4- خواهشاً اگر می خواهید تیم نتیجه بگیره فامیل بازی رو بگذارید کنار ، یک مدافع راست جوان از تیم امید بیارید ولی این الماسخاله رو اوت کنید
    5- عجب پاس های قشنگی موسوی به مهاجمان حریف می ده ، نمی دونم از کی یاد گرفته ؟
    6- خدا کنه سام کن هرچه زودتر به آمادگی برسه از شر آهی خلاص بشیم.
    7- از هنگام ورود میثم تهی دست نبض بازی رو در اختیار گرفتیم ، درود بر او
    8- ایکاش ضربه نزهتی و فردوسی حداقل یکیش گل می شد ، اگه میشد !!!!
    9- اگه قرار میرجوان بدون زهر و بدون آزار و اذیت مدافعان حریف 90دقیقه فقط تو زمین بدوه ، بهتر یک دونده دو ماراتن جذب کنیم . شخصاً همواره با حضور بازیکن جوان در تیم موافق بودم

  • جبار گفت:

    تیمی که هدفش در بازی خارج از خانه کسب مساوی باشه این میشه حال روزش! تیمی که هدفش برد نباشه فوتبال بکش زیرش برای کسب مساوری این میشه دوگل راحت میخوره بعد بفکر جبران میفتن! علت باخت متوالی همین است

  • علی1 گفت:

    وجدانا سپیدرود با همه نداریها خوب بازی میکند درکنار بی پولی ‘ ذره ای شانس هم نداریم . چندین گل شانسی خوردیم اما یکی از شانسهای ما تبدیل به گل نشد . در ترکیب اولیه ‘ کاش بجای الماسخاله از تهیدست استفاده میشد. ما باید در بازیهای خارج از خانه حتما مساوی را بگیریم و در داخل خانه به هر طریقی سه امتیاز را تا بعد کم نیاوریم . احتمالا تیم نفت تهران پاشیده میشود و یک رقیب دیگر مثل سیاه جامگان یا اس خوزستان یا گسترش فولاد را جابگذاریم در لیگ می مانیم و در فصل بعد باتجربه تر بازیکن میگیریم و کار میکنیم