وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فولاد در سپیدرود زنگار خواهد بست!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که بچه ماهی‌های رود خروشان سپیدرود سرمست از پیروزی خانگی به مصاف فولاد رویین‌تن در اهواز می‌روند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که می‌تواند روند پیروزی‌های سرخ‌های شهر باران را تداوم بخشد.

شاگردان علی کریمی پس از هفته‌ها مزد بازی خوب خود در لیگ برتر را گرفته و مقابل تیم پارس جنوبی جم به پیروزی دست یافتند، نخستین پیروزی خانگی سپیدرودی‌ها چنان اعتمادبه‌نفسی به آنان داد که عزم خود را برای دومین پیروزی متوالی این بار در خانه حریف جزم کرده‌اند.

در سوی مقابل شاگردان ایلی استن حال‌وروز خوبی در لیگ برتر ندارند و تاکنون موفق به کسب پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر تحت هدایت سرمربی رومانیایی خود نشده‌اند، دو پیروزی فولاد در لیگ برتر در زمان سرمربیگری پورموسوی رقم خورده است.

تقابل دو تیم در لیگ هفدهم

سپیدرود رشت در لیگ هفدهم در رشت با تساوی بدون گل مقابل فولاد متوقف شد و در اهواز تن به شکست دو بر یک داد، سومین تقابل این تیم در رقابت‌های لیگ برتر جذاب خواهد بود و سرخ‌های شهر باران امیدوارند نخستین پیروزی خود مقابل فولاد را کسب کنند.

محرومان و مصدومان دو تیم

فولادی‌ها در دیدار مقابل سپیدرود رشت سینا مریدی، فرزاد جعفری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، در سوی مقابل آرمین بیابانی آنالیزور تیم سپیدرود تنها محروم این تیم مقابل فولاد است، سپیدرودی‌ها حسین کعبی، شنانی، اسکندری و یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت احتمالاً در اختیار نداشته باشند.

نتایج دیدارهای اخیر

فولاد خوزستان در پنج دیدار اخیر تنها به سه تساوی دست‌یافته و متحمل دوشکست شده است، در سوی مقابل سپیدرودی‌ها در پنج دیدار اخیر خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند و در سه دیدار متحمل شکست شده‌اند.

داوران دیدار سپیدرود – فولاد

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه نوزدهم آبان‌ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود بر عهده موعود بنیادی فراست، تورج عیوض محمدی، یوسف مغروری و رضا عادل داور اول مسابقه را در امر قضاوت یاری می کنند و نظارت داوری این دیدار بر عهده علیرضا کهوری است.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی ۴۳۳ وارد زمین می‌شود، حضور احتمالی فردوسی تازه از دوران مصدومیت بازگشته می تواند کمربند خط میانی سرخ‌های شهر باران را مستحکم‌تر از دیدارهای پیشین کند.

در سوی مقابل فولادی ها با سیستم احتمالی ۴۲۳۱ پا به میدان می گذارند، پریرا امید اول گلزنی فولادی ها مقابل سپیدرود است تا پس از هشت دیدار طلسم عدم پیروزی را بشکنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.