وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فینال ۶ امتیازی در همدان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمصاف شهرداری همدان مقابل سپیدرود رشت در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک گام مهم در مسیر تاریخ‌سازی نماینده همدان برای صعود خواهد بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا کمتر فوتبالدوست خوش بینی تصور این را داشت که شهرداری همدان در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اینگونه بدرخشد.

تیمی که ۸۰ درصد شاکله آنرا بازیکنان بومی تشکیل می‌دهد و با کادر فنی برگرفته از چکیده فوتبال همدان توانسته است در مسیر قهرمانی در لیگ ۲ قرار بگیرد.

شهرداری همدان با گذشت ۲۱ هفته از مسابقات گروه یک لیگ دسته ۲ فوتبال کشور توانسته با ۴۰ امتیاز، همچنان به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهد.

تیمی که حریفان آن را دست کم گرفتند و در هفته‌های اخیر نیز مدام با حاشیه‌سازی به دنبال برهم زدن تمرکز این تیم بودند تا بلکه از کورس صعود جدا شود.

شهرداری با هدایت رضا طلایی منش سرمربی بومی خود توانسته در ۲۱ بازی گذشته به ۱۱ برد، هفت تساوی و تنها سه شکست برسد که کارنامه درخشان برای این مربی به شمار می‌رود.

شهرداری با هدایت رضا طلایی منش سرمربی بومی خود توانسته در ۲۱ بازی گذشته به یازده برد، هفت تساوی و تنها سه شکست برسد که کارنامه درخشان برای این مربی به شمار می‌رود.

طلایی منش که یکبار با الوند همدان تجربه صعود از لیگ ۲ به لیگ یک کشور را دارد، حالا در اندیشه ثبت دومین صعود تیمش است تا به نوعی برای خود و شهرداری تاریخ‌سازی کند.

شهرداری همدان در این سال‌ها از فعالیت خود در عرصه فوتبال کشور، فقط تا لیگ ۲ دوام آورده و اکنون طلایی منش و شاگردانش به دنبال این هستند که نماینده شهرشان برای نخستین بار رهسپار لیگ یک شود.

امیدواری حریفان به لغزندگی شهرداری

اگرچه تیم شهرداری هم اکنون با ۴۰ امتیاز در صدر گروه یک قرار دارد اما حضور این تیم در راس جدول، تضمین کننده صعود نیست بلکه در صورت هرگونه اشتباه چه بسا صدر را به سایر حریفان تعارف کند.

۲ برد پیاپی در ۲ هفته اخیر مقابل تیم‌های فولادنوین اهواز و آوالان کامیاران و توقف سایر مدعیان کافی بود تا شهرداری صدرنشینی خود را بازپس بگیرد.

با این حال حریفان شهرداری همچنان امیدوار به ناکامی این تیم در هفته‌های پایانی هستند به خصوص اینکه شاگردان طلایی منش در دیدارهای باقی مانده باید به مصاف همسایه‌های مدعی خود بروند.

 حریفان شهرداری همچنان امیدوار به ناکامی این تیم در هفته‌های پایانی هستند به خصوص اینکه شاگردان طلایی منش در دیدارهای باقی مانده باید به مصاف همسایه‌های مدعی خود بروند.

شهرداری در ادامه مسابقات دیدارهای مهمی را با تیم‌های دوم تا چهارم جدول دارد که سرنوشت صعود به نتیجه بازی مقابل همین حریفان گره خورده است

آن‌ها با تیم دوم جدول چهار امتیاز و با تیم سوم ۶ امتیاز فاصله دارند و با این حال نمی‌توانند در بازی‌های پیش رو آسوده خاطر باشند.

فینال ۶ امتیازی در همدان

بازی این هفته شهرداری مقابل سپیدرود رشت دیداری ۶ امتیازی تلقی می‌شود چرا که نماینده فوتبال شمال کشور هم شانس صعود دارد.

شهرداری همدان اگرچه در دور رفت دست به کار بزرگی زد و سپیدرود را در خانه ۲ بر یک شکست داد اما دیدار برگشت به طور قطع متفاوت است.

سپیدرود در هفته‌های اخیر مقابل حریفان شکست نخورده و با کسب امتیازهای لازم توانسته تا رده چهارم جدول صعود کند و تیم ۳۲ امتیازی این گروه به شمار می‌رود.

آن‌ها می‌دانند که شهرداری در خانه به حریفان باج نمی‌دهد اما می‌تواند همانند بازی مقابل ایران جوان شکننده باشد و سه امتیاز را به مهمان هدیه کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که ۲ فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور داشت و اکنون می‌کوشد با حمایت مسئولان اجرایی این شهرستان به دوران اوج خود بازگردد.

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت با کوله باری از تجربه در بازی مقابل شهرداری قرار خواهد گرفت و البته به واسطه حضورش در پاس همدان به عنوان بازیکن در اوایل دهه ۹۰، به خوبی از جو فوتبال این شهر مطلع است.

شهرداری صدرنشین باقی می‌ماند

ثبت هر نتیجه‌ای در هفته بیست و دوم گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور منجر به تغییر صدر جدول نخواهد شد و شهرداری همدان همچنان در این مکان باقی می‌ماند.

شهرداری در صورت برتری مقابل سپیدرود رشت می‌تواند فاصله امتیازی خود را با سایر حریفان بیشتر کند و همچنان یکه تاز گروه یک باشد.

شهرداری در صورت برتری مقابل سپیدرود رشت می‌تواند فاصله امتیازی خود را با سایر حریفان بیشتر کند و همچنان یکه تاز گروه یک باشد.

تساوی در این بازی نیز هر چند در دیدار خانگی مطلوب تلقی نمی‌شود اما همچنان شهرداری را در صدر حفظ خواهد کرد هر چند شکست برابر سپیدرود، بهترین نتیجه ممکن برای سایر حریفان خواهد بود.

سپیدرود رشت نیز در صورت برتری مقابل شهرداری می‌تواند با امیدواری بیشتری در کورس مدعیان باقی بماند اما این احتمال وجود دارد که با پیروزی در این بازی مهم و دشوار یک پله در جدول صعود کند.

شکست یا تساوی تیم سپیدرود در مقابل شهرداری همدان چه بسا موجب سقوط ۲ پله‌ای آن‌ها در جدول رده‌بندی گروه یک شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.