وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

قربان زاده: بازیکنان سپیدرود جانانه بازی کردند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – میلاد قربان زاده هافبک تهاجمی سپیدرود رشت یکی از بهترین بازیکنان تیم قرمزپوش در برابر “خونه به خونه” بابل بود. پیکاری سخت که با پیروزی (۳ – ۱) سپیدرود خاتمه یافت.

به گزارش سایت سپیدرود، قربانزاده در ارتباط با این دیدار به خبرنگار خزر گفت: “ همه ما می دانستیم و کادر فنی سپیدرود از قبل تاکید بسیار داشت که بازی سختی در پیش داریم. حریف ما از نظر پول و امکانات و بازیکن حتی برتر از برخی تیم های لیگ برتری است.

ولی بچه های سپیدرود به واقع جانانه بازی کردند، گل زدند و به موقع بازی را به کنترل خود در آوردند و سه امتیاز را با همت عالی و قدرت کامل گرفتند. خوشبختانه در تیم ما فاصله ای میان بازیکنان اصلی و ذخیره نیست و هر کس که به میدان می آید، وظیفه اش را به بهترین شکل انجام می دهد. ”

قربانزاده در مورد پیش بینی نتایج مسابقات آینده سپیدرود گفت: “ نتایج فوتبال را که نمی توان پیش بینی کرد. ولی با روند رو به جلویی که تیم ما از نظر فنی در پیش گرفته، می تواند حریفان بعدی خود را هم شکست بدهد. ”

سپیدرود، بدون محروم

محمد میری هافبک جوان سپیدرود رشت که هفته گذشته پس از اخراج محمد رستمی در ترکیب سرخ جامگان قرار گرفت، در دیدار با تیم “خونه به خونه” بابل یکی از یازده بازیکن اولیه سپیدرود بود و فقط او از داور کارت زرد دریافت کرد.

محمد دادرسی هافبک جوان سپیدرود رشت هفته گذشته در تمرین مصدوم شد و در دیدار با تیم “خونه به خونه” بابل حضور نداشت. ولی دادرسی از امروز در تمرین سرخ پوشان شرکت می کند و روز پنجشنبه می تواند در برابر تیم پارس جنوبی به میدان برود.

بنابراین سپیدرود در مسابقه پنج شنبه با تیم پارس جم جنوبی بازیکن محروم و مصدوم نخواهد داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است