وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

قربان زاده: سپیدرود در اوج مشکل مالی هم پیروز می شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت با پیروزی (۱ – ۰) خانگی مقابل تیم مس رفسنجان به صدر جدول مسابقات فوتبال دسته اول کشور رفت و ۲۰ امتیازی شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، گل سپیدرود را باز هم میلاد قربان زاده مهاجم جوان سرخ پوشان به ثمر رساند که درباره این دیدار به خبرنگار خزر گفت:

“ بازی خوبی بود و تیم ما به جز گلی که زد، فرصت های دیگری هم داشت تا اختلاف با حریف را بیشتر کند. ولی در شرایطی که به خاطر مشکل مالی حدود ۱۰ روز تمرین نکرده بودیم و در مجموع برتر از مس رفسنجان ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم، خیلی خوب است. ”

قربان زاده در ادامه صحبت هایش افزود: “ تیم ما در هر پست چند بازیکن خوب دارد و به همین دلیل هر کسی که به میدان می رود، به بهترین شکل وظایف خود را انجام می دهد.

باتجربه هایی که سپیدرود دارد، توان فنی بازیکنان جوان را بالا می برند و این مجموعه ای بسیار خوبی ساخته که حتی در اوج مشکل مالی هم می توانند با حمایت تماشاگران پیروز شوند. ”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • sadegh گفت:

    میلاد آبرار غیرت قوربان برار. فقط جان هرکسی که دوس داری وقتی یه بازیکن تو موقعیت بهتریه از خود گذشتگی کن و بدون آقای پاس گل بودن واسه هوادار فوتبال فهم رشتی خیلی بهتر از آقای گل بودن آبرار جانم. به موفقیت تیم بیشتر فکر کن آبرار. دو بار دو تا موقعیت عالی و پاس ندادی و از زاویه بسته اقدام به شوت زنی کردی در حالی که اصلاً موقعیت و زاویه مناسبی نداشتی! کافی بود یه پاس رو به بیرون به کاپیتان میدادی…حالا ان شاء الله بازی بعد جبران کنی و هم گل بزنی هم پاس گل بدی. تو لیاقت بهترینا رو داری آبرار. قدر خودت و بدون عزیز دل.