وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ملوان و داماش در مسیر خوشبختی، سپیدرود روی مدار ناکامی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددور برگشت رقابت‌های لیگ یک در حالی آغاز شد که سه تیم گیلانی چند بازیکن خود را در نیم‌فصل ازدست‌داده و بدون بازیکنی تازه به خدمت گرفته‌شده موفق به کسب چهار امتیاز شدند.

گزارش فارس از هفته هجدهم لیگ ۱؛ ملوان و داماش در مسیر خوشبختی، سپیدرود روی مدار ناکامی

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید و دو تیم گیلانی داماش و ملوان موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده و سپیدرود در دیداری دور از خانه تن به شکست داد.

پیروزی داماش مقابل شاگردان نظرمحمدی

تیم فوتبال داماش گیلان بهترین نتیجه را بین سه تیم گیلانی در نیم‌فصل نخست لیگ یک کسب کرد، لاجوردی پوشان شهر باران پس از اتمام نیم‌فصل نخست رقابت‌ها با جدایی سرمربی خود مواجه شده و مازیار ربیعی‌فر را به‌عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خود دیدند.

مشکلات عدیده مالی باشگاه داماش باعث شد این تیم تمرینات خود را دیرتر از سایر تیم‌های لیگ یکی آغاز کند و این موضوع باعث نگرانی هواداران پرشور داماشی در دربی شمال مقابل رایکا بابل شد.

داماش بازی را هجومی آغاز کرد و با گل‌های آزاد جعفرزاده و میعاد یزدانی در برابر تک‌گل امیرحسین یحیی‌زاده به برتری دو بر یک رسیده و سه امتیاز دیدار را تصاحب کرد؛ داماش با این پیروزی ۲۸ امتیازی شده و در مکان هشتم جدول ایستاد.

مازیار ربیعی‌فر، سرمربی داماش گیلان در پایان مسابقه از عزم راسخ این تیم برای پیروزی مقابل تیم‌های لیگ یکی گفته و معتقد است پیروزی مقابل رایکا حاصل تلاش وافر بازیکنان، حمایت پرشور هواداران و پشتیبانی مدیران باشگاه است.

وی رایکا و سرمربی این تیم را قابل‌احترام دانست و گفته داماش به جدول مسابقات توجهی ندارد و بازی به بازی پیش می‌رود، هدف داماش خوشحالی هواداران این تیم در طول فصل است.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل نیز شکست مقابل داماش را حاصل اشتباهات فردی دانسته و معتقد است دو گلی که داماشی‌ها به ثمر رساندند روی اشتباهات فردی بازیکنان رایکا برای تیم میزبان به دست آمد.

علی نظرمحمدی به‌تازگی سرمربیگری تیم رایکا بابل را پذیرفته است و به دلیل بدهی مالی این باشگاه به اعضای اسبق این تیم قادر به دریافت کارت برای سرمربی تازه به خدمت گرفته نبوده و نظرمحمدی از روی سکو تیمش را هدایت کرد.

نظرمحمدی با تأکید بر اشتباهات متعدد داوری در دیدار رایکا مقابل داماش گفته تیم داوری با داماشی‌ها مهربان و با رایکا نامهربان بوده است.

سرمربی رایکا در بخشی دیگری از سخنانش پس از پایان مسابقه به گلی که این تیم از روی حرکت از پیش تمرین شده به ثمر رسانده اشاره کرد و معتقد است با تمرکز بیشتر در ادامه لیگ پیروزی‌های این تیم آغاز می‌شود.

شکست‌ناپذیری ملوان به ۶ هفته رسید

قوهای سپید فصل را به سرمربیگری علی لطیفی و مدیریت موقت میرابی مأیوسانه آغاز کردند، در ادامه با حضور محمد احمدزاده نیز این تیم نتوانست نتایجی مثبت بگیرد و قعرنشین جدول بود؛ نبرد حیثیتی در دربی گیلان ملقب به الگیلانو نقطه عطف ملوانی‌ها بوده و این تیم پس از پیروزی مقابل سپیدرود روندی رو به رشد به خود گرفت.

ملوانان در نیم‌فصل دوم نیز روند روبه‌جلوی خود را ادامه داده و در خانه مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت که رضا عنایتی به‌تازگی سرمربیگری این تیم را برعهده‌گرفته به‌تساوی یک‌بریک رسیدند، مهیار زحمتکش برای تیم میزبان و امیرحسین فشنگچی برای شاگردان عنایتی گل زدند.

ملوانان برای ششمین بازی متوالی در رقابت‌های لیگ یک شکست‌ناپذیر باقی ماندند، این تیم با تساوی خانگی مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت ۱۷ امتیازی شده و مکان پانزدهمی خود در جدول را تثبیت کرد.

مازیار زارع، دستیار سرمربی ملوان در نشست خبری دیدار ملوان مقابل رایکا از تقسیم نامتوازن قدرت تیم‌های لیگ یکی گفته و معتقد است برخی تیم‌ها برای فرار از سقوط به لیگ یک و برخی دیگر برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند.

ملوان برای ششمین هفته متوالی موفق به کسب امتیاز در رقابت‌های لیگ یک شده و تیمی که پیش‌ازاین در معرض سقوط به لیگ دسته دوم قرارگرفته بود، اینک از جمع سه تیم انتهای جدولی جداشده است.

مربی تیم فوتبال ملوان خواهان تلاش بیشتری از سوی بازیکنان جوان این تیم بوده و گفته در نیم‌فصل دوم کار سختی در پیش داریم و امیدواریم پس از بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی با جذب نفرات مدنظرمان تیمی به‌مراتب قوی‌تر رهسپار لیگ کنیم.

غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت نیز پس از پایان مسابقه با انتقاد از شرایط اسفناک تیم‌های ریشه‌دار فوتبال گفته فوتبالش را مدیون تیم ابومسلم مشهد است، وی خواهان توجه بیشتر مسؤولین به تیم‌های ریشه‌دار شده و واگذاری این تیم‌ها به هواداران را مسیری مطمئن برای حل مشکلات می‌داند.

غلامرضا عنایتی فوتبال خود را از زمین‌های خاکی مشهد آغاز کرده و در تیم ابومسلم مشهد شکوفا شد، وی سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال در رده باشگاهی و تیم ملی کشورمان را دارد و یکی از گلزنان برتر تاریخ باشگاه استقلال تهران به شمار می‌رود.

عنایتی با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی گفته این زمین باعث خستگی ساق‌های بازیکنان می‌شود و تیممان در نیمه دوم نتوانست دوندگی نیمه اول را داشته باشد.

داوری دیدار نیز از گزند انتقادات عنایتی در امان نمانده و وی خواهان بهبود شرایط داوری شد؛ عنایتی معتقد است قضاوت داور عاملی در بازی دست‌به‌عصای بازیکنان سرخ‌پوشان بوده و باعث شد بازیکنان نتوانند بازی خود را به نمایش بگذارند.

هشتمین شکست؛ سپیدرود روی مدار ناکامی

تیم فوتبال سپیدرود رشت فصل را با روندی سینوسی آغاز کرده و در هفته‌های ابتدایی نیمه بالایی جدول را تصاحب کرد، این تیم رفته‌رفته روندی نزولی به خود گرفت و سه شکست پیاپی مقابل ملوان، گل ریحان و داماش باعث اخراج نظرمحمدی از سرمربیگری این تیم شد.

دست‌نشان جایگزین نظرمحمدی شده و سرمربی فصل گذشته سرخ‌ها نیز نتوانست در چهار دیدار انتهایی نیم‌فصل نخست نتوانست امتیازی کسب کند.

سپیدرود در دور برگشت رقابت‌ها در رفسنجان به مصاف صدرنشین دور رفت رقابت‌ها رفت و مقابل مس رفسنجان تن به شکست یک بر صفر داد؛ هشتمین شکست متوالی سپیدرود در حالی رقم خورده که این تیم با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول قرار دارد و یکی از سه کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم محسوب می‌شود.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار سپیدرود مقابل مس از تغییر داور دیدار دو تیم در فاصله ۲۴ ساعت پیش از آغاز مسابقه انتقاد کرده و معتقد است فدراسیون در انتخاب داور دیدار اشتباه کرده است.

وی به پنالتی سوخته سپیدرود مقابل مس اشاره‌کرده و گفته مس برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد و کمیته داوران با انتخابی اشتباه باعث شده سپیدرود متضرر شود.

داور در نیمه نخست درصحنه‌ای مشکوک به پنالتی دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سپیدرود را به همراه داشت.

دست‌نشان معتقد است خطای مدافع حریف بر روی آقایی‌پور در دقیقه ۳۵ مسابقه محرز بوده و اعلام پنالتی از سوی کمک‌داور مسابقه در نیمه دوم تصمیمی اشتباه بود که بازی را به جنجال کشاند.

در نیمه دوم مسابقه درحالی‌که آوخ، بازیکن مس با شوتی فنی در آستانه زدن گل دوم تیمش قرار داشت، مدافع سپیدرود توپ را از خط دروازه بیرون کشید و کمک مسابقه پرچم خود را به نشانه خطای هند بازیکن سپیدرود بالا آورد؛ تصمیمی که پس از چند دقیقه از سوی داور میدان رد شد!

سرمربی سپیدرود رشت بازیکنان این تیم را عمدتاً بومی دانسته و معتقد است بازیکنان این تیم می‌توانند سپیدرود را از شرایط فعلی رهایی بخشیده و سرخ‌های شهر باران از جمع تیم‌های سقوط‌کننده جدا شود.

به گزارش فارس، در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم، تیم فوتبال ملوان انزلی با کسب ۱۷ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی ایستادند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.