وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگی سراسر هیجان در سال منتهی به جام جهانی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – نیم فصل اول رقابت های لیگ برترفوتبال ایران با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید و تیم‌های پارس، فولاد، پیکان، سایپا، صنعت نفت، استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز، ذوب‌آهن، پدیده، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان، نفت تهران، سپیدرود و سیاه‌جامگان هم به‌ترتیب در رده‌های دوم تا شانزدهم قرار گرفتند.

اگر بخواهیم نگاهی به نیم فصل نخست این رقابت ها داشته باشیم می بینیم سطح کیفی مسابقات نسبت به دوره های گذشته پیشرقت قابل توجه ای داشته است و از نظر فنی هم تیم ها بازی های زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند.

در صدر جدول پرسپولیسی قرار دارد که با برانکو بهترین سالهای فوتبالی خود را می گذراند و با کسب ۳۶ امتیاز در بالای جدول رده بندی قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با توجه به اختلاف امتیاز این تیم با دیگر تیم ها، باید سرخپوشان پایتخت را بخت اول عنوان قهرمانی بدانیم و ایوانکوویچ دومین جام پی در پی لیگ برتر را می تواند به هواداران پرشور پرسپولیسی تقدیم کند.

در این فصل از رقابت ها دو تیم پیکان و فولاد خوزستان هم تواسنتند امتیازات با ارزشی را جمع کنند و پشت سر پرسپولیس هر لحظه این تیم را تهدید می کنند و شاید بتوانند در لیگ هفدهم شگفتی ساز شوند.

پارس جنوبی جم هم از دیگر تیم هایی است که همه اهالی فوتبال را شگفت زده کرده است و تا اینجای فصل بهترین عملکرد را از این تیم تازه وارد به لیگ برتر شاهد بوده ایم. شاگردان تارتار بازی های هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و این تیم می تواند در ادامه فصل هم به این روند ادامه دهد.

یکی از تیم های پرطرفداری که در این فصل با فراز و نشیب فراوانی مواجه بوده استقلال است این تیم با علی منصوریان کار خود را آغاز کرد ولی نتایج ضعیف باعث شد تا شفر آلمانی جایگزین او شود و در ادامه راه این مربی سرشناس آلمانی موفق شد استقلال را به ساحل آرامش برساند و آخرین پیروزی این تیم مقابل سپاهان نوید روزهای خوبی برای هواداران استقلال داد.

سپاهان و ذوب آهن هم در این فصل شر ایط خوبی ندارند هر چند این امیدواری است این دو تیم خوب اصفهانی با جذب چند بازیکن در نیم فصل به روند خوب خود بازگردند.

تراکتورسازی تبریز هم از دیگر تیم های بدشانس لیگ هفدهم بود که با توجه به محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات بازیکنان امید این تیم نتایج خوبی کسب کردند.گسترش،صنعت نفت ،پدیده ،سیاه جامگان ،سپید رود،نفت وسایپا هم دیگر تیم هایی هستند که شرایط ایده آلی در جدول رده بندی ندارند و کار سختی در ادامه مسابقات خواهند داشت.

با توجه به سال منتهی به جام جهانی بازیکنان جوان فوتبال ایران انگیزه بالایی دارند تا در لیست نهایی کی روش قرار بگیرند و شاید در نیم فصل پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شاهد بهترین نمایش از بازیکنان باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.