وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ‌یک در آستانه فاجعه: اعتصاب پشت اعتصاب

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – چهارشنبه نیم‌فصل اول مسابقات لیگ‌یک به پایان می‌رسد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از آی اسپورت، اکثر تیم‌های لیگ یکی امسال هم مثل فصل‌های قبل از مشکلات شدید مالی رنج می‌برند. در این میان مدیران و مسئولان شهرستان‌های مختلف که سال‌هاست درحال برگزاری جلسات متعدد برای رهایی از این مشکلات هستند، همچنان نتایج مهم این جلسات را مثل همیشه به جلسه آینده نامعلوم موکول می‌کنند.

این بازیکنان و مربیان تیم‌ها هستند که از این وضع نابه‌هنجار ضربه‌های شدیدی خورده‌اند. و البته هواداران تیم‌های پرهواداری که مشکلات هم انگار جزوی از تاریخ‌‌شان شده است.

از نساجی مازندران و سپیدرود رشت. تا داماشی که به‌دلیل بحران‌های مالی فصل قبل به لیگ دو سقوط کرد. در این فصل اما بازیکنان تیم‌های مختلف چندین بار دست به اعتصاب‌های جدی زدند و از همراهی تیم‌هایشان انصراف دادند.

اتفاقی که مسابقات لیگ یک را در آستانه فاجعه‌ای قرار داده که فوتبال حرفه‌ای ایران را به‌شدت تهدید می‌کند. تا قبل از این هفته، فقط بازیکنان غیربومی نساجی به‌دلیل مسائل مالی با اعتصاب از تیم کنار کشیده بودند و دیگر تیم‌ها اگرچه با مشکلات فراوان، اما بازیکنانشان همراه تیم بودند.

در هفته آخر نیم‌فصل اما بازیکنان راه‌آهن و فولاد یزد هم دست به اعتصاب جدی زده‌اند. راه‌آهنی‌ها با بازیکنان امید و بدون مهدی پاشازاده به سمت بوشهر به راه افتاده‌اند و یزدی‌ها هم با تنها ۱۶ بازیکن و بدون سرمربی و دستیار اولش به سیرجان سفر کرده‌اند.

انگار فردا هم به خیر خواهد گذشت. اما ای‌کاش مدیران فوتبالی و غیرفوتبالی‌های حاضر در فوتبال زودتر متوجه شوند که برگزار نشدن احتمالی بازی‌ها چه فاجعه‌ای‌ست و چه اثرات منفی‌ای در جایگاه سازمان لیگ ایران در آسیا دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • علی(بندرعباس) گفت:

    مشکل مالی همیشه گریبانگیر ورزش ایران بوده و تا ابد خواهد بود….

  • فرهاد گفت:

    درود
    بنظر من بچه ها باید با قدرت و بدون توجه به وضعیت تیم نساجی بازی همیشگی خود را انجام دهند . تحت هیچ شرایطی نباید تیم نساجی را بخاطر این گرفتاری که دارد دستکم گرفت و خیلی هم باید مراقب بود چون در زمین حریف و حضور تماشاگران حریف بازی می کنیم.
    مرسی