وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ برتر ایران ۲۲ خرداد آغاز می شود! / لیگ یک احتمالا با تاخیر آغاز می شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتمرینات تیم های ورزشی از اول خرداد و برگزاری مسابقات از ۲۲ خرداد مجاز است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، ستاد مقابله با بیماری کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۱۴ خود را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمرینات تیم های ورزشی با تماس بدنی کم از اول خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تشخیص و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز است.

به نوشته اطلاعیه ستاد کرونا همچنین برگزاری مسابقات در رشته های ورزشی با تماس بدنی کم، از ۲۲ خردادماه بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تحت نظارت دقیق فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز است.

به این ترتیب و با این اطلاعیه تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته اول ایران قادر خواهند بود تمرینات خود را از شنبه اینده آغاز کنند و از ۲۲ خرداد (بعد از ۳ هفته تمرین) وارد رقابتهای لیگ برتر بشوند.

لیگ یک احتمالا با تاخیر آغاز می شود

لیگ دسته اول احتمالا با تاخیر چند روزه نسبت به لیگ برتر آغاز می شود.

بعد از اعلام ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر آغاز لیگ، تیم ها هم اکنون برنامه ریزی خود را برای شروع تمرینات آغاز کرده اند و در تلاش هستند تا بتوانند تا شروع لیگ برتر به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

اما از سازمان لیگ خبر می رسد که احتمالا رقابت های لیگ یک با یک یا دو هفته تاخیر نسبت به لیگ برتر و به صورت کاملا فشرده برگزار خواهد شد.

با توجه اینکه تیم های لیگ یکی درگیر جام حذفی  و لیگ قهرمانان آسیا نیستند و ۸ هفته تا پایان بازی ها باقی مانده سازمان لیگ چنین تصمیمی گرفته است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.