وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ دسته دو / تیم فوتبال سپیدرود رشت، خیبر خرم آباد را گلباران کرد

رشت – ایرنا – در جریان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت ، خیبر خرم آباد را گلباران کرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه پرگل پنج بر یک ، خیبر خرم آباد را شکست داد .

این مسابقه از هفته سوم مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یک هزار تماشاگر و در یک هوای سرد و ابری برگزار شد .

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با به ثمر رساندن پنج گل و فقط با دریافت یک گل ، جای تیم خیبر خرم آباد را در صدر جدول گرفت .

گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این دیدار میرعماد میرجوان در دقایق 20 ، 25 ،45 و 60 و میعاد یزدانی در دقیقه 52 به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال خیبر خرم آباد را علی صدرا در دقیقه 23 وارد دروازه میزبان کرد.

قضاوت این مسابقه را وحید صالحی با کمک های علیرضا شهری و رضا نجفی مجد به عهده داشتند که طی این دیدار ، مسلم پروانه پور از تیم فوتبال خیبر خروم آباد کارت زرد ریافت کرد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری پرگل در این مسابقه ، از سه بازی خود هفت امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ دسته اول نزدیکتر شود .

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند .

در پایان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.