وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ دسته دو کشور/ تساوی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه

رشت – ایرنا – در جریان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، دیدار تیم های سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه مساوی شد .

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و بعثت کرمانشاه به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .

این دیدار از هفته چهارم مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، در وزرشگاه شهید عضدی شهر رشت، زیر ریزش شدید باران و در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد .

در نیمه اول این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و فرشاد اسماعیل زاده بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 34 اولین گل بازی را به سود تیم سپیدرود به ثمر برساند تا تیم میزبان نیمه اول را با برتری به رختکن برود .

در نیمه دوم دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم بعثت کرمانشاه در دقیقه 80 صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را جمال حق شناس به گل مساوی تبدیل کرد تا این دیدار با نتیجه تساوی خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را امیر عرب براقی با کمک های امیرمحمد داودزاده و امیر فلاح به عهده داشتند که طی این دیدار عماد میرجوان و فرشاد اسماعیل زاده از تیم سپیدرود رشت و جمال حق شناس از تیم بعثت کرمانشاه کارت زرد دریافت کردند .

تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از این دیدار، با کسب هفت امتیاز از سه بازی، در مکان نخست جدول و تیم بعثت کرمانشاه نیز با کسب پنج امتیاز در مکان سوم قرار داشتند.

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می پردازند .

در پایان مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، از هر گروه تیم های نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول راه پیدا خواهند کرد و دو تیم دوم هر گروه پس از مسابقه حذفی ، راهی رقابت های دسته یک لیگ آزادگان خواهند شد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.