وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ ۲ فوتبال/ برتری پاس مقابل سپیدرود رشت در بازی جنجالی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم پاس همدان در دیداری جنجالی از هفته شانزدهم گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل سپیدرود رشت به برتری رسید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا در این دیدار که عصر امروز سه شنبه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد، تیم پاس ۲ بر یک به برتری رسید.

گل های پاس را در این مسابقه رضا حسینی در دقایق ۳۰ و ۵۸ به ثمر رساند و تک گل سپیدرود رشت در دقیقه ۴۶ توسط شاهین حسینی زده شد.

ترکیب پاس همدان در این بازی را معصوم برجی، حسین انصاری، مبین سوری، مرتضی کرمی، رضا حسینی، صابر محمدی، نیما ظفریان، حسین کاظمی، مسعود نوری، اویس کرد جهان و امیرحسین سوری تشکیل دادند.

تیم سپیدرود رشت نیز با ترکیب میلاد پورقلی، معین تقوی، مهیار نوری، رضا عاشوری، پیام ملکیان، میثم فردوسی، شاهین ملکی، امیرحسین صالحی، میعاد یزدانی، میلاد پور صف‌ شکن و روح الله باقری در این دیدار حاضر شد.

مهدی انصارنژاد، احمد دوستکی، میلاد همتی، محمدامین نوروزی کادر داوری این بازی بودند و ایرج ساعدی ناظر داوری مسابقه بود. در این بازی سرپرست تیم سپیدرود رشت و تدارکات تیم پاس از نیمکت ذخیره ها اخراج شدند.

همچنین در وقت های اضافه نیمه دوم نیز علی غلامرضایی بازیکن پاس با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. پاس با این پیروزی به روند موفقیت خود ادامه داد و با ۲۵ امتیاز در جمع مدعیان صعود قرار گرفت.

واکنش پاس به حذف ستاره قهرمانی آسیا از آرم باشگاه

باشگاه پاس همدان به حذف “ستاره” از بالای آرم این تیم توسط باشگاه سپیدرود رشت که نشانه کسب عنوان قهرمانی آسیا است، واکنش نشان داد. در آرم باشگاه پاس پنج ستاره به نشانه قهرمانی در لیگ برتر کشور و یک ستاره تحت عنوان قهرمانی در قاره آسیا حک شده است.

مدیر تیم فوتبال پاس همدان در این خصوص گفت: متاسفانه باشگاه سپیدرود رشت در تبلیغ بازی این ۲ تیم، ستاره بزرگ آرم باشگاه پاس که نشانه قهرمانی در آسیا است را حذف کرده که موجب اعتراض هواداران تیم شد.

محمدرضا آرتیمانی افزود: نمی‌دانیم این رفتار عمدی و سهوی بوده است اما به هیچ عنوان شایسته نیست چرا که پاس متعلق به هزاران هوادار فوتبالدوست است.

وی اضافه کرد: هر ۲ تیم امروز به میزبانی همدان بازی دارند و ارزش ندارد بخاطر سه امتیاز مسابقه دست به چنین اقدامات حاشیه انگیز زد.

کانون هواداران باشگاه پاس نیز ضمن محکوم کردن این اقدام باشگاه سپیدرود رشت، اعلام کرد: تاریخچه باشگاه پاس با تمامی افتخارات کسب شده همیشه بر تارک ایران زمین خواهد درخشید.

باشگاه سپیدرود رشت امروز در پست اینستاگرامی خود با درج آرم ۲ تیم، ستاره بزرگ پاس را حذف کرده بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.