وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مالک باشگاه خونه به خونه: امتیاز لیگ یک را سه میلیارد و دویست می فروشند!/ فدراسیون به صورت فله ای در لیگ دو، امتیاز واگذار کرد!

آقای زارعی از بهمن عنوان کردند سهمیه تیم شان را از سه میلیارد و دویست میلیون تومان کمتر واگذار نمی کنند، در حالی که ارزش یک تیم دسته اولی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بیشتر نیست!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: با شرایطی که برای ما بوجود آوردند هم از خرید امتیاز لیگ دسته اول صرف نظر می کنیم و هم امتیاز باشگاه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به فروش می رسانیم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از مازندلیگ قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه مازندران اظهار داشت: به دلیل کم کاری مسئولان و سنگ اندازی عده ای از دوستان، تلاش چندماهه ما برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی به نتیجه نرسید و شرمنده مردم شدیم.

حسن زاده در ادامه افزود: ارزش امتیاز یک تیم دسته اولی مبلغی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بیشتر نیست ولی با رقم های عجیب سه میلیارد و دویست میلیون تومانی مواجه شدیم و این افزایش بالای صددرصدی نشان داد عده ای قصد سوء استفاده دارند. هر چند سنگ اندازی بعضی ها نیز برای بالا بردن کاذب قیمت سهمیه بی تأثیر نبود.

وی خاطرنشان کرد: برای خرید این امتیاز تلاش شبانه روزی داشتیم و بارها جلسه برگزار کردیم و حتی از آقای مهندس بهروان نیز کمک گرفتیم . البته آقای بهروان طبق قول هائی که دادند زحمات زیادی کشیدند ولی نه تنها نتیجه نداد بلکه با افزایش عجیب قیمت سهمیه مواجه شدیم. در آخرین صحبتی هم که با تیم بهمن شیراز داشتیم آقای زارعی عنوان کردند سهمیه تیم شان را از سه میلیارد و دویست میلیون تومان کمتر واگذار نمی کنند!

mohsen-ashooriمالک باشگاه خونه به خونه مازندران با بیان اینکه با هر قیمتی حاضر نیستیم در لیگ یک تیمداری کنیم گفت: ریالی بیشتر از قیمت واقعی سهیمه پرداخت نمی کنیم. هواداران بدانند ما همچنان سرقول خود هستیم ولی اجازه باج خواهی هم به کسی نمی دهیم.

قاسم حسن زاده با اشاره به اینکه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز حاضر نمی شویم گفت: فصل گذشته کم به ما بی احترامی نشده است و نمی توانیم در لیگی که حتی فدراسیون فوتبال برایش ارزش قائل نیست حضور یابیم. از لیگ دو مرحله ای و طاقت فرسای دسته سوم به لیگ دو صعود کردیم ولی در کمال تعجب می بینیم فدراسیون فوتبال به تمام شهرهای ایران به صورت فله ای امتیاز واگذار کرد! آیا این بی احترامی به تیم هائی مانند خونه به خونه مازندران و تیم هائی که به لیگ دو صعود کردند نیست؟ پس تلاش یک فصل تیم ما با تمام هزینه هایش چه می شود؟

حسن زاده با ذکر این مطلب که فدراسیون فوتبال با سیاست هایش در این لیگ، ارزش و کیفیت آن را زیر سوال برده است گفت: وضعیت داوری های لیگ دسته دوم نیز اسفناک و جهت دار است و وقتی می بینیم تیم یکی از شهرها که رئیس هیأت فوتبالش عضو شورای شهر و از همه مهمتر رئیس کمیته داوران است، همه رقم از الطاف داوری برخودار می باشد، مسلم است که به اعتراض های چندباره ما در خصوص اشتباهات داوری ترتیب اثری نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: تنها یکبار به اعتراض ما در خصوص اخراج دقیقه یک علیرضا محمد در بازی با هف سمنان توجه کردند و محرومیتش را بخشیدند ولی چه فایده که داور این دیدار با همان اشتباه عجیبش در اخراج این بازیکن و گرفتن یک پنالتی برای تیم حریف زمینه شکست تیم ما را فراهم کرد.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران که از شرایط بوجود آمده دلخور بود در ادامه گفت: از اینکه تلاش چندماهه ما برای خرید امتیاز نتیجه نداد شرمنده مردم فهیم و فوتبال دوست مازندران و بابل شدیم و لازم است عنوان کنیم از یک ماه گذشته با یک سرمربی اسم و رسم دار و موفق به توافق رسیده بودیم و ایشان پس از دو جلسه نشستی که با هم داشتیم، با شرایط باشگاه کنار آمدند ولی اکنون شرمنده اش هستیم که نتوانستیم شرایط ادامه همکاری را فراهم کنیم.

IMG_3118قاسم حسن زاده ضمن انتقاد شدید از مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران گفت: مسئولیت ورزش مازندران را دست کسی سپردند که اصلا نمی داند در ورزش این استان چه می گذرد و بیشتر وقت خود را صرف مسائل تبلیغاتی کرده است.

حسن زاده در ادامه افزود: حسین زادگان به عنوان رئیس دستگاه ورزش مازندران تنها در مسابقات چهارجانبه شهدای مازندران که دو ماه قبل از بازی های لیگ برگزار شده بود برای 5 دقیقه حضور یافت و پس از آن نه ایشان را در بازی های لیگ دیدیم و نه حتی یکبار از ما پرسید درد شما چیست. ظاهراً ایشان هر جا که دوربین عکاسی و فیلمبرداری باشد و در رسانه ها به آن پرداخته شود حضور می یابد. این آقا حتی در مراسم ختم نیز عکاس به همراه خود دارد.

وی با بیان اینکه حسین زادگان با کارهائی که در پیش گرفته است اندک سرمایه گذاران حاضر در ورزش مازندران را فراری داده است، گفت: کسی که می خواهد متولی دستگاه عریض و طویل ورزش مازندران شود و ورزش این استان را سروسامان دهد باید با تجربه باشد و سابقه مدیریت در ادارات ورزش مراکز سایر استان ها را داشته باشد.

IMG_3133مالک باشگاه خونه به خونه مازندران در پایان ضمن تشکر از تمام کسانی که در این چند سال از این باشگاه حمایت کردند گفت: از اینکه نتوانستیم به وعده خود عمل کنیم از تمام مردم دوست داشتنی و فوتبال فهم مازندران و بابل عذرخواهی می کنم و یکبار دیگر اعلام می کنم با شرایطی که برای ما بوجود آوردند نه تنها نمی توانیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیمداری کنیم، بلکه امتیاز این باشگاه در لیگ دسته دوم را نیز به فروش می رسانیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • // خدای ورزش گفت:

    امریکا را غسال شست…

  • // خدای ورزش گفت:

    “هشدار”:

    بوی “خیانتکاری” داره میاد…!!!

  • آرمان گفت:

    آیا باشگاه سپیدرود رشت تصمیمی برای خرید سهمیه تیمهایی که از قرار معلوم احتمال فروششون داره زیاد میشه داره؟
    بهمن و استقلال اهواز از نمونه تیمهایی هستند که تصمیم به فروش سهمیه دارن!

  • سعيد گفت:

    پول ميدن داور ميخرن، پول ميدن تيم ميخرن، تا چند وقت ديگه هم پول ميدن يه سهميه آسيا بگيرن و پول ميدن جام بخرن!!!!
    آدم حالش از اين فوتبال بهم ميخوره!
    سپيدرود شهرم، تو مردانه بجنگ

  • // خدای ورزش گفت:

    امتیاز لیگ برتری استقلول خوزستون هم هست””!!

  • کیشوند گفت:

    بنام خدا

    سپیدرودبااینهمه تماشاگران خونگرمش خودش به سطح اول فوتبال بازخواهد گشت

  • يك شهروند گفت:

    وقتی تمام پول باشگاه خونه به خونه از راه پول شوئئ میاد معلومه که تیم بالا نمیره البته بیشعوری قاسم حسن زاده هم بی اثر نیست

  • علی گفت:

    من نمیدونم پول این تیم خونه به خونه از کجا در میاد
    که طبق گفته های روزنامه قانون مدیر عاملش 1 میلیارد تومن یعنی شبی 100 میلیون تومن به جواد مقدم برای مداحی در هیات غریب مدینه برای ده شب محرم پرداخت کرده !