وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

محبوب مجاز: جنگندگی عامل پیروزی‌ سپیدرود است / تیزرو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودهافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه روحیه جنگندگی عامل پیروزی‌های این تیم است، گفت: برای کسب پیروزی به مصاف شهرداری تبریز رفته و می‌خواهیم به ماجراجویی‌های خود در لیگ ادامه دهیم.

به گزارش سایت سپیدرودف مجتبی محبوب مجاز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کسب پیروزی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: مقابل آبی‌های اهواز بازی را هجومی آغاز کرده و توپ و میدان در اختیارمان بود.

وی با بیان اینکه گل دقایق پایانی نیمه نخست نقش بسزایی در افزایش روحیه تیم سپیدرود ایفا کرد، افزود: سپیدرود روی یک حادثه از حریف عقب‌افتاده ولی روحیه جنگندگی تیم سپیدرود باعث شده تا سوت پایان مسابقه دست از تلاش برنداشته و برای پیروزی بجنگیم.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به دیدار هفته آتی سپیدرود مقابل شهرداری تبریز بیان کرد: دو پیروزی متوالی مقابل نیروی زمینی تهران و استقلال خوزستان باعث شده است به مکان هشتم جدول صعود کنیم، سپیدرود در دیدار مقابل شهرداری برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود و ماجراجویی تیممان تازه آغاز شده است.

تیزرو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم!

امیر تیزرو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اخراج در دقایق پایانی مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: نخستین کارت زردی که از داور دریافت کردم اشتباه بوده و به‌هیچ‌وجه خطایی مرتکب نشدم، این کارت تأثیر منفی بر روحیه‌ام گذاشت.

وی با بیان اینکه اخراج مقابل استقلال خوزستان باعث تلاش بیشتر بازیکنان سپیدرود شد، افزود: از بازیکنان، هواداران و کادر فنی تیممان که به دردسر افتادند عذرخواهی و در بازی‌های آتی این اخراج را جبران می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر روحیه مبارزه‌طلبی بازیکنان سپیدرود گفت: تیممان رفته‌رفته شخصیت اصلی خود را پیدا می‌کند، برای هماهنگی نیاز به زمان داشته و می‌توانیم به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.