وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

محرومیت باشگاه های بدهکار از جذب بازیکن درنقل و انتقالات نیم فصل

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فریبرز محمود زاده، رییس کمیته نقل و انتقالات از شرایط جذب بازیکن در نیم فصل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمودزاده در خصوص مشکلات حقوقی – اداری موجود در باشگاه های لیگ برتر و دسته اول گفت:

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و دسته اول، باشگاه های بدهکار در صورتی می توانند در زمان نقل و انتقالات نیم فصل، بازیکنان جدید جذب کنند، که نسبت به تسویه حساب بیست درصد از کل مبلغ بدهی هایشان و همچنین به اندازه ی مبلغ قرارداد بازیکنان جدید جذب شده در نیم فصل، نزد کمیته انضباطی اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: باشگاه ها می بایست درخصوص تعیین تکلیف پرونده های مفتوحه در کمیته های تعیین وضعیت و انضباطی که منجر به صدور رای شده، نیز اقدام کنند.

زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از بیست و هشتم آذرماه لغایت بیست و ششم دی ماه و لیگ دسته اول از سی ام آذرماه لغایت بیست و هشتم دی ماه می باشد.

لازم به ذکر است که زمان نقل و انتقالات نیم فصل طبق قوانین فیفا نمی بایست از ۲۸ روز تمام  یا ۴ هفته بیشتر باشد که این بازه زمانی برای باشگاه های  لیگ برتر و دسته اول نیز رعایت شده است.

محمودزاده در پایان گفت: پس از حل مشکلات باشگاه های مورد اشاره، مجوزهای لازم از سوی دبیر کل فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال، جهت ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی صادر می شود.

در غیر این صورت باشگاه های بدهکار از هرگونه نقل و انتقال بازیکنان جدید در بازه ی زمانی نیم فصل محروم می باشند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • Milad_777 گفت:

    یه بار فدراسیونی ها مرد باشند و پای حرفشون بمانند

    واقعا اگه مرد هستید همه تیم های بدهکار رو بدون استثنا محروم کنید