وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

محمد میری: سپیدرود در هفته اول لیگ برتر با دست پر از تهران باز می‌گردد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هافبک سپیدرود رشت گفت: سپیدرود در ششمین دیدار تدارکاتی پیش فصل به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد تا باروحیه‌ای مضاعف به استقبال اولین دیدار لیگ برتری مقابل نفت تهران برود.

به گزارش سایت سپیدرود، محمد میری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت اظهار کرد: دیدارهای تدارکاتی پیش فصل خوبی داشتیم که توانستیم سطح خود را با سایر تیم‌ها به‌ویژه تیم‌های لیگ برتری بسنجیم.

وی با اشاره به برگزاری دو اردوی تدارکاتی در کرج گفت: این اردوها نقش بسزایی در هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان داشت و بازیکنان تازه‌وارد توانستند به‌خوبی با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند و نوید تیمی یکدست و یکدل را بدهند و این دو اردو ازنظر بدنی نیز کمک شایانی به ما داشت و خدا را شکر بازیکنان ازنظر فنی و بدنی در شرایط خوبی قرارداردند.

هافبک سپیدرود بابیان اینکه دیدار هفته اول برابر نفت تهران حساسیت‌های خاص خودش را دارد افزود: بازیکنان نفت تهران به‌واسطه حضور علی کریمی با این تیم تهرانی قرارداد بستند و حال‌آنکه سرمربی تیم عوض‌شده است و آقای درخشان روی کار آمده، تلاششان را دوچندان می‌کنند تا خود را به ایشان نیز اثبات کنند.

وی گفت: تیم ما نیز با تمرینات خوبی که زیر علی آقای نظرمحمدی و کادر فنی انجام داده است از شرایط خوبی برخوردار است و امیدواریم با دست پر به رشت بازگردیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول لیگ برتر در تهران میهمان نفت خواهد بود. سرمربیگری سپیدرود بر عهده علی نظرمحمدی و سرمربیگری نفت تهران بر عهده حمید درخشان است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.