وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

محمودزاده: باشگاه ها تا تسویه حساب نمی توانند قرارداد جدید ببندند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – فریبرز محمودزاده می گوید مانند سال های گذشته باشگاه های بدهکار نمی توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک پس از اتمام قرعه کشی و مشخص شدن حریفان تیم ها گفت: قرعه کشی مسابقات با حضور سرمربیان اکثر تیم ها و شما خبرنگاران برگزار شد.

قرعه کشی مسابقات لیگ یک با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. باید برای رعایت بحث میزبانی و میهمانی شرایطی را در نظر می گرفتیم. با همکاری همکاران ما در بخش آی تی این مهم انجام شد و قرعه کشی انجام شد و از همین تریبون اعلام می کنیم، حتما مسابقات از تاریخ ۲۶ مردادماه آغاز می شود.

او در واکنش به این سوال که ابهاماتی در مورد جذب بازیکنان توسط تیم های لیگ برتری وجود دارد و باشگاه ها اطلاعات دقیقی از آن ندارند، بیان کرد: ببینید باشگاه ها لیست اولیه را در اختیار دارند. تعریف سهمیه لیگ برتری از فصل گذشته است؛ یعنی ارتباطی با فصل جاری ندارد.

اگر بازیکنی کمتر از سه بازی انجام بدهد، آن بازیکن سهمیه لیگ برتری حساب نمی شود. اما این منوط به رده سنی نیست. چه بازیکن آزاد، چه زیر ۲۳ سال، چه ۲۵ سال سهمیه لیگ برتری محاسبه می شوند و فقط در مورد بازیکنان امید و جوانان به حساب نمی آیند.

پس در ابتدا سهمیه لیگ برتری مربوط به فصل گذشته است نه فصل جاری. موضوع بعد تعداد بازی هایی است که یک بازیکن به میدان رفته است. یعنی اگر یک بازیکن سه بازی و حتی در هر بازی یک دقیقه بازی کرده باشد، سهمیه لیگ برتری حساب می شود.

سوال بعدی از محمودزاده در مورد بدهی های باشگاه های لیگ یکی بود. او پاسخ داد: شما تشریف داشتید در جلسه و من مطرح کردم. باشگاه های بدهکار و چه باشگاه هایی که بدهکار نیستند باید ۱۰ روز مانده به شروع لیگ شرایط را برای حضورشان فراهم کنند.

باشگاه های بدهکار در این مدت فقط می توانند قرارداد مربوط به بازیکنان قدیمی یا بازیکنانی از تیم که قراردادشان تمام شده است را تمدید کنند. پس اگر مطرح کردیم باشگاه های بدهکار نمی توانند قرارداد ثبت کنند، مربوط به بازیکنان جدید است.

به عنوان مثال پرسپولیس دو پنجره نمی توانست بازیکن بگیرد ولی با بازیکنان قدیمی تمدید می کرد. پس به طور کلی باشگاه ها باید برای تمدید با بازیکنان جدید مجوز دریافت کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.