وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

محمودزاده: مقابله با دوپینگ در لیگ به صورت نامحسوس است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول مسابقات لیگ یک گفت: کنترل دوپینگ در مسابقات لیگ دسته اول به صورت نامحسوس و کاملاً گسترده در هفته‌های آغازین انجام شده است.

به گزارش سایت سپیدرود، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری۷ هفته از مسابقات لیگ دست اول گفت:‌با توجه به بضاعت تیم‌های لیگ یکی پیش از شروع مسابقات تلاش کردیم با همکاری باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال شرایط بهتری را در ورزشگاه‌ها ایجاد کنیم که خوشبختانه وضعیت به طور نسبی بسیار بهتر از گذشته شده است.

اکنون در لیگ یک رقابت بسیار شدیدی در بالای جدول وجود دارد که نشان از برنامه‌ریزی بسیاری از تیم‌ها برای حضور قدرتمندانه در مسابقات است.

وی افزود: باید از همه باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال به خاطر برگزاری مسابقات تشکر کنیم ضمن اینکه در هفته هفتم مسابقات هم تقریباً تمامی تیم‌های از عملکرد داوران راضی بودند که این جای تشکر از کمیته داوران دارد و باید از هدایت ممبینی رئیس کمیته و سایر داوران در این زمینه تشکر کرد.

مسئول مسابقات لیگ یک با اشاره به برگزاری نشست‌های خبری بعد از مسابقه در لیگ دسته اول گفت:‌ مادر مسابقات لیگ یک هم تلاش کردیم که فضای مناسبی برای فعالیت رسانه‌ها فراهم کنیم. اتاق کنفرانس، میکسدزون در ورزشگاه‌ها ایجاد شده است.

قطعاً همکاری مربیان با اصحاب رسانه باعث پوشش بهتری از رقابت‌های لیگ یک خواهد شد. گاهی اوقات متأسفانه شاهدیم که برخی مربیان و مسئولان و بازیکنان تیم‌ها رعایت این مقرارت رسانه‌ای را در لیگ یک جدی نمیگیرند که این اصلا مناسب نیست.

برخی از اصحاب رسانه هم در همان وسط چمن می‌خواهند با بازیکنان و مربیان مصاحبه کنند که این هم شایسته اصحاب رسانه، بازیکنان و مربیان نیست.

محمودزاده با اشاره به تعطیلی فوتبال یک گفت: جای این برنامه بسیار خوب در شبکه ورزش خالی است. کاش مسئولان شبکه ورزش این برنامه که کمک شایانی به پیش‌فروش مناسب رقابت‌ها در لیگ یک می‌کرد را دوباره روی آنتن ببرند.

وی در مورد انجام تست دوپینگ در لیگ یک گفت: در ۷ هفته‌ای که گذشت تقریباً از تمامی باشگاه‌ها تست دوپینگ گرفته شده است و فدراسیون پزشکی ورزشی از هفته‌های ابتدایی لیگ کنترل و نظارت دقیقی در مورد مسائل دوپینگ در لیگ یک انجام داده است.

مسئول مسابقات لیگ یک تصریح کرد:‌نقطه عطف مسابقات لیگ یک در این فصل همین رصد دقیق دوپینگ از هفته‌های ابتدایی مسابقات است و بازیکنان زیر ذره‌‌بین مأموران کنترل دوپینگ هستند.

محمودزاده در مورد اینکه برخی تیم‌ها قبل از مسابقه می‌دانند که تست دوپینگ در آن بازی انجام خواهد شد، گفت: مأموران کنترل دوپینگ به صورت نامحسوس فعالیت خود را انجام می‌دهند و اصلاً خود را قبل از شروع مسابقه معرفی نمی‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.