وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدافع سپیدرود: دربی را می بریم و به لیگ باز می گردیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدافع سپیدرود رشت گفت: هواداران سپیدرود خواهان بازگشت کریمی به رشت بودند و برای پیروزی در جام حذفی به مصاف ملوان می رویم.

به گزارش سایت سپیدرود، میثم تهیدست در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دربی حساس سپیدرود مقابل ملوان در جام حذفی اظهار کرد: دربی از حساسیت بالایی برخوردار است و هواداران هر دو تیم خواهان ارائه بهترین عملکرد از سوی بازیکنان خود هستند.

هواداران سپیدرود حساب ویژه‌ای روی این بازی بازکرده اند و بازیکنان نیز مصمم هستند با تمام توان برای پیروزی تلاش کنند.

وی با اذعان به اینکه فوتبال رشت شخصیتی مانند کریمی را کم داشت افزود: حضور ایشان نه تنها برای بازیکنان سپیدرود بلکه برای فوتبال رشت مثمر ثمر است و فوتبال رشت با کریمی پیشرفت می کند.

مدافع سپیدرود با اشاره به اینکه بازگشت کریمی به سپیدرود خواسته بازیکنان و هواداران بود بیان کرد: کریمی باشخصیت و دیسیپلینی که دارد نظم و انضباط خوبی به تیم داده و در همین مدت کوتاه تجربیات خود را در اختیار تیم قرار داده است.

تهیدست تعطیلات لیگ را به سود سپیدرود دانست و افزود: بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با عملکرد مثبت خود بتوانند پاسخ زحمت های آقای کریمی و کادر فنی ایشان را بدهند.

وی با اذعان به اینکه سپیدرود ازنظر بدنی در ابتدای لیگ مشکل داشت گفت: در دو هفته‌ای که از تعطیلات لیگ گذشته با انجام تمرینات پرفشار به آمادگی خوبی از نظر بدنی و فنی دست پیدا کرده ایم.

مدافع بومی سپیدرود با بیان اینکه سپیدرود به ساحل آرامش رسیده است تصریح کرد: پس از اتفاقات اول فصل و تغییر و تحولات مدیریتی، تیم مان به ثبات خوبی دست پیدا کرده و از نظر لجستیکی مشکلی نداریم.

بازیکنان از نظر روحی روانی به آرامش رسیده اند و امیدواریم با نتایج خوب دل هواداران مان را شاد کنیم، می خواهیم با پیروزی در الگیلانو با روحیه خوب به لیگ برتر بازگردیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.