وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدعیان و راه سخت صعود به لیگ برتر: مسیر سپیدرود هموارتر است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت در صورت پیروزی در بازی معوقه با فجرسپاسی که فردا در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود، ۴۳ امتیازی خواهد شد و به صدر جدول خواهد رفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، در ۱۱ هفته مانده به پایان بازی ها سپیدرود در ۶ بازی میزبان و در ۵ بازی میهمان است و دو بازی این تیم با تیم های مدعی صعود خواهد بود. یعنی مس کرمان و گل گهر. طبیعتا این بازی ها برای سپیدرود بازی های ۶ امتیازی خواهد بود که در صورت پیروزی می تواند بخت زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

البته این طور نیست که فقط این بازی ها برای سپیدرود سخت باشد. تیم های در خطر سقوط هم معمولا در هفته های پایانی غیر قابل پیش بینی بازی می کنند. آنها همه تلاش خود را به کار می گیرند تا از خطر سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کنند و به قول بعضی از مربیان بازی با تیم های ته جدول سخت تر از بازی با تیم های بالای جدول است.

اما ملوان دیگر تیم مدعی قهرمانی در ۱۱ هفته باقی مانده در ۵ بازی میزبان و در ۶ بازی میهمان است. سه بازی این تیم با تیم های مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود. گل گهر، مس کرمان و پارس جنوبی جم. دو بازی از این سه بازی در خانه حریفان خواهد بود. راه ملوان سخت تر از راه سیپدرود برای صعود به لیگ برتر است اما می شود به صراحت گفت سرنوشت ملوان به دست خودش است.

این دو تیم هفته های متمادی است که در رده های اول و دوم جدول قرار دارند. اما این روزها سه تیم پارس جنوبی جم، مس کرمان و گل گهر خود را به یک قدمی این تیم ها رسانده اند و منتظر کوچک ترین لغزش از سوی این دو تیم هستند تا به صدر یا رده دوم جدول برسند.

نگاهی خواهیم داشت به بازی های باقی مانده ملوان و سپیدرود در هفته های باقی مانده. با این توضیح که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و به صراحت باید گفت تیم های پارس جنوبی جم، گل گهر سیرجان و مس کرمان هم مدعیان جدی صعود به لیگ برتر هستند.

سپیدورد

هفته ۲۴: آلومینیوم اراک – سپیدرود

هفته ۲۵: سپیدرود – استقلال اهواز

هفته ۲۶: مس رفسنجان – سپیدرود

هفته ۲۷: سپیدرود – فولاد یزد

هفته ۲۸: سپیدرود – راه آهن تهران

هفته ۲۹: نفت مسجد سلیمان – سپیدرود

هفته ۳۰: سپیدرود – مس کرمان

هفته ۳۱: اکسین البرز – سپیدرود

هفته ۳۲: سپیدرود – ایرانجوان

هفته ۳۳: گل گهر – سیپدرود

هفته ۳۴: سپیدرود – نساجی

ملوان

هفته ۲۴: ملوان – گل گهر

هفته ۲۵: مس کرمان – ملوان

هفته ۲۶: ملوان – فجر سپاسی

هفته ۲۷: نساجی – ملوان

هفته ۲۸: بادران – ملوان

هفته ۲۹: ملوان – استقلال اهواز

هفته ۳۰: خیبر خرم آباد – ملوان

هفته ۳۱: ملوان – مس رفسنجان

هفته ۳۲: پارس جنوبی جم – ملوان

هفته ۳۳: ملوان – خونه به خونه

هفته ۳۴:نفت مسجد سلیمان – ملوان

نکته جالب توجه اینکه سپیدرود برخلاف ملوان در بازی آخر خود میزبان است و می تواند در خانه جشن صعود به لیگ برتر بگیرد اما ملوان در بازی پایانی میهمان است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    من خیلی نگرانم دوستان!! ارتش سرخ گیلان امسال علیرغم اینکه تا الان نمیدونه سرش به بالین کیه و با تمام مشکلات مالی و مالکیتی، عالی نتیجه گرفته و فراتر از استانداردهای تیمی با این مشکلات، عمل کرده!! اما در این ۱۲ هفته پایانی، به تیمهای مدعی صعود نگاهی بندازیم: ملوان نیروی دریایی (حمایت یک نیروی نظامی و استراتژیک این مملکت رو دنبالش داره و تا الان ۶۰ درصد دریافتی دارن و پاداشهاشون هم سر جاشه)، پارس جنوبی جم (حمایت یک نیروگاه حساس و استراتژیک این مملکت رو دنبالش داره و متموله و مشکل مالی و مالکیتی و مدیریتی نداره)، گلگهر سیرجان (مالکش مشخصه و هرگز نشنیدیم در طول لیگ مشکل مالی و مدیریتی داشته باشه و کادر فنی شناخته شده و باتجربه خارجی داره)، بادران تهران (یکی از متمولترین باشگاههای لیگ یکه که یه بنگاه اقتصادی بسیار قوی که تقریبا یکی از ارکان اقتصاد کشور هست پشتشه و با تکیه بر سرمایه گذاری هنگفت، دورخیز خوبی برای صعود به لیگ برتر کرده)، اکسین البرز (شباهتهای زیادی با بادران داره و مشکل مالی و مالکیتی و مدیریتی نداره و اون هم یکی از ارکان اقتصادی کشوره)، خونه به خونه بابل (عملا متعلق به یک وزیر یعنی آقای صالحی امیری هست و در ظاهر خواهرزاده این وزیر، یعنی حاج قاسم حسن زاده ی مولتی میلیاردر مالکشه و حمایت وزیر رو با خودش داره)، نساجی (باشگاهی با قدمت و اصالت هست که اخیرا مشکلات مالی و مالکیتیش، در زمانی بسیار مناسب حل شده و در هفته های اخیر ۴۰ درصد قراردادهاشون پرداخت شده)، مس کرمان (کارخانه ای مهم و پولدار و استراتژیک حمایتش میکنه که هرگز در طول فصل با مشکل مالی مواجه نبوده و نیست و تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنیش صرفا روی مسائل فنی هست و بس).
    توی رقابت با این قدرتها که حامی این تیمها هستند و در لیگی که بسیار کمتر از لیگ برتر زیر ذره بین هست و طبیعتا فساد و دستهای پشت پرده بسیار آزادانه تر فعالیت میکنند، فکر نمیکنید در این هفته های حساس و در بازیهای رو در روی شش امتیازی، این حامیان قدرتمند و ذی نفوذ با جلب حمایتهای داوران و برگزارکنندگان مسابقات، اجازه صعود رو به تیم یتیم، بی صاحب و پشتوانه، بی کس و کار و صرفا مردمی سپیدرود ندن و بلاهایی شبیه بازی رفتمون با ملوان نیروی دریایی و یا همین بازی اخیر با پارس جنوبی رو سرمون بیارن؟!! چه کسی و کدام قدرت پشتیبان رو داریم که از حق خورده شده این جوانهای باغیرت و کادرفنی باتعصب و مردم عاشق دفاع کنه؟!! باشگاه ما بطور مطلق تنهاست و هیچکس جز مردم دوستش نداره!! مگه توی لیگ برتر که مثلا کنترل و نظارت توش بیشتره، بحث کارت به کارت کردنها برای داوران توی سالهای اخیر فراموش شده؟!! مگه همین چند روز قبل، جلوی چشممون داور دوتا پنالتیمونو مقابل تیم نیروگاه پارس جنوبی نخورد و بجاش به بازیکنامون کارت زرد و قرمز نداد؟!! مگه ملوان نیروی دریایی تا اینجای لیگ توی اکثر هفته ها پنالتیهایی نداشته که کارشناسان بر پنالتی نبودن اونها صحه گذاشتن؟!! مگه قضاوت سعید مظفری زاده در دربی داماش با ملوان نیروی دریایی رو در سالهای اخیر توی لیگ برتر فراموش کردیم که بعدش با تهدید به افشاگری عابدینی، برای همیشه از داوری خداحافظی کرد؟!! مگه محسن قهرمانی که توی دربی داماش و ملوان نیروی دریایی اونطور لج کرده بود، بخاطر افشاگری علی دایی و برملا شدن جریان کارت به کارت مدتها محروم نشد و بعدش برای همیشه از صحنه داوری کنار نرفت؟! خدا به داد این مردم و باشگاه مظلومشون برسه!! …. شورای شهر بی … رشت که لیاقت حمایت از سرمایه و هویت این شهر رو ندارن!! باشگاه مردمی و ریشه داری که اینقدر توانایی و پتانسیل داره که در هوای سرد و برفی و در یک روز غیر تعطیل و در ساعت دوی بعدازظهر، ده هزار هوادار رو بر روی سکوها و صندلیهای پوشیده از برف به تماشای بازیش که پخش زنده هم داره بنشونه!! چرا مسئولین بی عرضه این شهر و استان نمیتونن و یا نمیخوان از این پتانسیل عظیم برای برندسازی و تبلیغات و سالم سازی فضای جامعه و . . . بهره برداری کنن؟!!

  • سجاد گفت:

    این قرمز منه
    دوسش دارم خیلی زیاد
    قهرمانی بهش میاد

  • کوروش گفت:

    آقای رادنی چرا همش ملوان رو اینجا نقد میکنی برادر؟!!!
    یهو اسم سایتت رو بزار سایت برادران سپیدرود وملوان بزار تکلیف همه روشن بشه.
    به جهندم سیاه که ملوان با کی بازی داره یا نداره . واقعابهتر نیست سپیدرود رو از لحاظ فنی بررسی کرد. خصوصا تعویض های بی مورد علی نظر.تا وقت بزاریم به بازی های ملوان که چه میکنه چه نمیکنه!!!

  • سعید گفت:

    اتفاقا این جور بازیا با این تیمایی ک میخوان بیفتن سخت تره

  • علی گفت:

    آنچه که سپیدرود را تهدید میکند اینست که در بازیهای برگشت نوعی سیرشدن از امتیاز و صدرنشینی درتیم بوجود آمده که خیلی خطرناک است باید به بازیکنان القا کرد که فکرکنند درحال سقوطند و تشنه امتیاز تا از همان دقیقه اول با عطش شدید بازی کنند

  • فراز گفت:

    اگه با این انگل های بی خانواده ای که بطری و برف و .. پرت می کنن، برخورد کردیم که آرامش برقرار میشه و دیگه کسی جرات این کارهای کثیف رو پیدا نمی کنه.
    اما اگه همچنان تو ورزشگاه ببینیمشون و کاری نکنیم و چشممونو ببندیم روشون، این کار همینطور ادامه پیدا می کنه و هم بازیکنام تمرکزشونو از دست میدن و هم محرومیت و حاشیه، گردنمونو میشکونه..
    !make you`re choice

  • حسین گفت:

    آقا کوروش این متن تو سایت ورزش۳ هم بود.رادنی تقصیر نداره از اونجا برداشته شده.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    آقای کوروش شما کاملا راست میگی گرداننده و نویسندگان سایت بیخود اسم سایت رو سپیدرود گذاشتند.اسم این سایت سپیدرود و ملوان هست و بخاطر همین هر کی از راه میرسه بدون ثبت نام تو سایت و انحصار نام کاربری مشخص نظر میده و تایید هم میشهِ.دوستان تو ورزشگاه دنبال نفوذی و برف پرتاب کن میگردند دریغ از این که ما حتی یک سایت هم اختصاصی برای خودمون نداریم!متاسفم

  • هومن گفت:

    زنده باد سپید رود زنده باد رشت