وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، کاندیدا ریاست هیات فوتبال شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – پس از تائید صلاحیت چهارمین کاندیدای انتخابات هیئت فوتبال گیلان، تنور رقابت در این انتخابات داغ‌تر شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، با ارسال مدارک قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش زاده، امیر فرحسینی، علی‌اصغر مکر رفتاری، پیمان باقی‌دوست و محمود یوسفی ۹ کاندیدای انتخابات هیئت فوتبال، در مرحله نخست صلاحیت الماسخاله، شاد و فرحسینی از سوی فدراسیون تائید شد.

با اعتراض افشین ناظمی و ارسال مدارک تکمیلی مدیریتی وی، صلاحیت مدیرعامل فعلی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان تائید شده و مثلث رقابت برای این سمت به مربع تبدیل شد، مربعی که قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد و امیر فرحسینی سه ضلع دیگر آن هستند.

افشین ناظمی سابقه سرمربیگری تیم‌های داماش گیلان و سپیدرود رشت را در کارنامه ورزشی خود دارد، وی به‌عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از سابقه مدیریتی درخشانی برخوردار است.

به گزارش فارس، انتخابات هیئت فوتبال گیلان با رأی ۴۰ تن از اعضای مجمع نظیر ۱۶ هیئت فوتبال شهرستان، قهرمان، نایب‌قهرمان و تیم سوم لیگ برتر استان (جام گیل)، نماینده مربیان مرد و زن، رئیس انجمن فوتبال آموزش و پرورش گیلان، مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری، لیگ یکی و لیگ دسته دومی، ساحلی و فوتسال، نماینده داوران و بازیکنان مرد و زن برگزار می‌شود.

تاریخ انتخابات هیئت فوتبال گیلان مشخص نشده است و طبق گمانه‌زنی‌ها این انتخابات در اواخر آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

انتخابات هیات

انتخابات هیات

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • ایمان گفت:

    خوشحالم که امپراطور با قدرت بالای سر سپیدرود ایستاده و داره خوب مدیریت می کنه . ایشون خیلی شایستگی ها دارند و رییس هیات فوتبال شدن هم خیلی خوبه و میتونه به فوتبال گیلان کمک بکنه . اما می خوام بگم افشین خان .سپیدرود با وجود شما اروم گرفته و حاشیه ها کم شده و مردم خیلی امیدوارن که صعود کنیم . رفتن شما به هیات فوتبال به سپیدرود ضربه می زنه .خواستم ازتون خواهس کنم از کاندیداتوری انصراف بدین و به یکی از این آقایون رای بدین که بتونه برای فوتبال گیلان ثمری داشته باشه . الماس خاله الان بیست ساله در هیاته و هرچی داشته رو کرده و چیزی برای گفتن نداره لطف کنین اگاهانه تصمیم بگیرین و سپیدرود را حفظ کنین