وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود: باشگاه هنوز به مالک جدید واگذار نشده است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: این باشگاه هنوز به صورت قطعی به مالک جدید واگذار نشده و هیچ انتقالی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت سپیدرود، افشین ناظمی روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: متاسفانه در فضای مجازی خبری مبنی بر انتقال باشگاه سپیدرود رشت به مالک جدید پخش شده که چنین امری صحت ندارد.

وی افزود: البته صحبت هایی مبنی بر واگذاری باشگاه به یک خریدار جدید انجام شده اما این امر باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان انجام شود و اگر این انتقال صورت گیرد، ما نیز استقبال می کنیم.

وی ادامه داد:  تاکنون از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبری در این مورد به ما داده نشده و مسئولان در حال بررسی شرایط خریدار جدید هستند که در صورت داشتن شرایط مناسب، این انتقال انجام خواهد شد ولی تاکنون این اتفاق نیافتاده و ما نیز کار خود را انجام می دهیم.

ناظمی بیان کرد: از طرف دیگر انتظارم  این است که برای آرامش تیم ، تا چیزی به طور قطعی انجام و چیزی اثبات نشده ، آن مطلب را رسانه ای نکنیم چون علاوه بر ایجاد حاشیه پیرامون تیم، تاثیر منفی نیز خواهد گذاشت که به هیچ وجه به سود سپیدرود رشت نیست.

وی اضافه کرد: البته حق رشت است که در سطح بالای فوتبال ایران نماینده داشته باشد و هم اینک نیز باشگاه سپیدرود با مدیریت بومی به فعالیت خود ادامه می دهد تا مالک جدیدی با داشتن شرایط مطلوب امتیاز این تیم را خریداری کند.

ناظمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت با دو پیروزی متوالی از لحاظ روحی روانی در شرایط مناسبی قرار دارد و تماشاگران نیز همانند گذشته حامی این تیم هستند و از مسئولان گیلان نیز تقاضا داریم که پشتیبان این تیم باشند.

گفته می شود مهران قاسمی به عنوان خریدار جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شده که قرار است مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان پس از اطلاع از وضعیت مالی او، در خصوص واگذاری تیم سپیدرود اقدام کنند این در حالیست که با عنوان شدن واگذاری باشگاه سپیدرود رشت به خریدار جدید، طلبکاران پیشین این تیم مترصد دریافت مطالبات خود هستند که این امر تا حدی برای باشگاه پرطرفدار سپیدرود رشت مشکلاتی را ایجاد کرده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشت، با کسب عنوان پانزدهم به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کرد و هم اینک نیز این تیم تا پایان هفته چهارم لیگ دسته اول، با کسب هفت امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.