وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود : تمام تلاش خود را بکار بستیم تا مشکلات مالی حل شود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا مشکلات مالی این تیم را حل کنیم.

به گزارش سایت سپیدرود، افشین ناظمی روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: البته اکثر تیم ها با مشکلات مالی مواجه هستند و تیم سپیدرود نیز از دیرباز با مشکل مالی مواجه بوده ولی ما تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته ایم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: با برطرف شدن مشکلات مالی به طور حتم کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت با تمرکز بیشتری در میادین حضور می یابند و بدون دغدغه فقط به فکر بازی و کسب نتیجه مطلوب خواهند بود و هدف ما نیز این است که فکر و حواس کادرفنی و بازیکنان فقط معطوف به بازی باشد.

وی ادامه داد: در این راستا نیز از مسئولان ارشد گیلان و همچنین مسئولان ورزش این استان که تاکنون نیز از تیم های گیلانی حمایت کرده اند، درخو است دارم تا همچنان نگاه ویژه ای به این تیمها داشته باشند و با ارایه راهکارهای مناسب ، مشکلات مالی این تیم ها را حل و به حداقل برسانند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ادامه به آخرین وضعیت این تیم نیز اشاره و بیان کرد: پس از انجام هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول ، این تیم تمرینات خود را در رشت دنبال کرد و امروز نیز راهی تهران شد تا در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول رو در روی تیم نیروی زمینی قرار گیرد.

ناظمی اضافه کرد: خوشبختانه سپیدرود رشت تمرینات خوبی را انجام داده و با آمادگی کامل به مصاف نیروی زمینی می رود و هدف ما این است که در این دیدار به برتری دست یابیم تا با کسب سه امتیاز این بازی، در جدول رده بندی نیز صعود کنیم.

وی تصریح کرد: البته با پیروزی در این بازی خارج از خانه ، نه تنها جایگاه بهتری را در جدول کسب خواهیم کرد، بلکه بازیکنان نیز با اعتماد به نفس بیشتری در سایر دیدارها حضور خواهند یافت و از لحاظ روحی روانی شرایط تیم بسیار مطلوب خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به این امر، بازی با تیم نیروی زمینی تهران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام سعی و تلاس خود را به کار خواهیم بست تا در این دیدار به برتری برسیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران عصر سه شنبه در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در تهران رو در روی هم قرار می گیرند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.