وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود: مثل کوه پشت نظرمحمدی هستم و از او حمایت می‌کنم / شارژ مالی در آستانه بازی با گسترش

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: علی نظرمحمدی مورد حمایت من است و مثل کوه پشت او ایستاده‌ام.

به گزارش سایت سپیدرود، میرشهاب مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود،‌ گفت:

ما بخشی از مطالبات بازیکنان که مربوط به قراردادهای امسال‌شان بود را به آنها پرداخت کردیم و انشاالله تا فردا صبح نیز بخش دیگری را پرداخت خواهیم کرد. مقداری هم بدهکاری بابت فصول گذشته به بازیکنان داریم که به فکر آن هم هستیم و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم امسال به بازیکنان تزریق مالی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در خصوص شایعاتی که در صفحات مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر برکناری علی نظرمحمدی در صورت شکست مقابل گسترش‌فولاد مطرح شده است، گفت:

من مدیری هستیم که سال‌ها در حوزه ورزش کار کرده‌ام و سعی می‌کنم از زیرمجموعه‌ام حمایت کنم. دو بازی ملاک عملکرد یک تیم نیست و من هم مثل کوه پشت علی نظرمحمدی هستم و تمام قد از او حمایت می‌کنم. شایعه‌ای هم در این خصوص نشنیده‌ام و تاکید می‌کنم که کادر فنی ما با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

مسئولان باشگاه سپیدرود رشت برای بالا بردن روحیه بازیکنان و کادر فنی این تیم تا فردا بخشی از قراردادهای اعضای این تیم را به حسابشان واریز خواهند کرد. این مبالغ بخشی از پیش قرارداد بازیکنان است که در ابتدای فصل با باشگاه سپیدرود رشت به امضا رساندند.

میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس خبر فوق را تائید کرد و تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا در ورزشگاه بنیان‌دیزل شهر تبریز میهمان گسترش‌فولاد خواهد بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است