وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرعامل سپیدرود: کاملاً پشت کادرفنی تیم هستم / تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و نیاز به زمان داریم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از کادرفنی تیم خود پس از سه شکست متوالی حمایت کرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شهاب مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ درباره شکست یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:

تیم ما در این بازی عملکرد روانی داشت و کاملاً سوار بازی بود و مستحق شکست نبودیم. در هر صورت فوتبال همین است و به این توجه نمی‌شود که چه تیمی خوب بازی کرده است،‌ همه فقط به تابلو نتیجه نگاه می‌کنند و می‌گویند این تیم باخته است.

وی ادامه داد: ماهیت فوتبال همین است،‌ یک روز نشاط‌آور است،‌ یک روز غمگین. یک روز باعث شادی می‌شود و یک هم روز باعث ناراحتی.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان تصریح کرد: قبل از بازی با گسترش فولاد حدود ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کرده بودیم و بچه‌ها هم در زمین با انگیزه بودند اما نمی‌دانم چرا شکست خوردیم.

مومنی درباره شایعاتی که مبنی بر تغییر کادرفنی این تیم به گوش می‌رسد، عنوان کرد: من آدمی هستم که سعی می‌کنم ثابت قدم باشم و تصمیم درست بگیرم. اگرچه ممکن است در روند تیم اشتباهاتی رخ دهد، اما  کادرفنی ما کار خود را انجام می‌دهند، ولی تیم برخی اوقات دچار بدشانسی می‌شود. ما تازه به لیگ برتر آمدیم و زمان نیاز داریم تا به وضعیت بهتری برسیم.

وی افزود: تیم ما هواداران زیادی دارد و نباید دلزده شویم. انرژی این هواداران و مردم رشت را پشت سرمان داریم و مطمئناً می‌توانیم در راه‌های بزرگی قدم برداریم. تیم ما در دو دیدار اول خود یک سری مشکلات داشت اما در بازی مقابل گسترش مشکلی نداشتیم.

این نشان می‌دهد در حال بهتر شدن هستیم و امیدواریم در آینده نتایج بهتری به دست بیاوریم. به طور کلی من با کسانی که کار می‌کنم، فرصت کامل را به آنها می‌دهم تا خودشان را نشان دهند.

به نظرمحمدی هم این حرف‌ها را زد‌‌ه‌ام، به طور کامل پشت کادرفنی تیم هستم و از هیچ کمکی هم دریغ نمی‌کنم. نظرمحمدی و کادرفنی در شرایط مختلف زحمت زیادی برای تیم می‌کشند. باید به آنها فرصت دهیم و با همدلی و کمک بیشتر بتوانیم سپیدرود را موفق کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.