وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: صدور پروانه مالکیت باشگاه سپیدرود نیازمند دریافت استعلام نهادهای مختلف است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه صدور پروانه باشگاه سپیدرود باید با استعلام از نهادها انجام بگیرد گفت: در صورت گزارش کارگروه هیئت فوتبال و ناظران اداره ورزش و جوانان می‌توانیم با گزینه‌های دیگر هم مذاکره کنیم.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنبم در رشت، با بیان اینکه باشگاه سپیدرود با ۲ میلیارد کمک دولتی و کمک‌های آورده شده توسط علی نظرمحمدی راهی مسابقات شد اظهار داشت: ما توان کمک‌های مالی به باشگاه سپیدرود را نداشتیم.

به گزارش سایت سپیدرود، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه کیومرث بیات به‌ عنوان متقاضی خرید باشگاه سپیدرود به‌دنبال خرید این باشگاه بود عنوان داشت: تعهدات مالک جدید به‌صورت پلکانی است.

رهنما با بیان اینکه مالکیت به مالک جدید باشگاه سپیدرود به شرط برآورده کردن تعهدات مالی منعقد شده در قرارداد در حال واگذاری است افزود: در صورت برآورده شدن تعهدات واگذاری، باشگاه به صورت پلکانی به بیات واگذار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه سه شرط عدم تغییر نام باشگاه، عدم انتقال به استان دیگر و عدم انتقال به شخص دیگر با تایید اداره کل ورزش و جوانان از شروط قرارداد هستند گفت: بخشی از تعهدات توسط بیات انجام پذیرفته است.

رهنما با اشاره به اینکه هماهنگی کاملی بین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان گیلان درمورد انتقال باشگاه سپیدرود وجود دارد اظهار داشت: هیچ شخصی نمی‌تواند به تنهایی در مورد سپیدرود تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه سپیدرود متعلق به تمامی مردم استان گیلان است اظهار داشت: در حرکت رو به جلوی باشگاه سپیدرود و احقاق حقوق بازیکنان و کادر فنی این تیم با هیچ کسی تعارف ندارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه دو بحث انتقال مالکیت و صدور پروانه برای مالک جدید وجود دارد بیان داشت: باید استعلامات لازم از نهادهای مختلف برای صدور پروانه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه یک تاریخ در قرارداد بین مالک جدید و قدیم باشگاه برای انجام تعهدات وجود دارد اظهار داشت: باید تمامی گزینه‌های مندرج در قرارداد انجام شود.

رهنما با اشاره به اینکه مالک جدید می‌گوید که اگر تعهدات خود را به‌درستی انجام دادم می توانید باشگاه را به من واگذار کنید بیان داشت: هدف تمامی افراد کمک به باشگاه سپیدرود است.

وی با بیان اینکه یک تجربه تلخ در باشگاه داماش با سقوط این تیم برای استان گیلان رخ داد افزود: در موقع وجود پول از نیروهای غیر بومی استفاده می‌شد اما در بی‌پولی از نیروهای بومی کمک می‌خواستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه به بیات گفتم که شاکله بومی تیم سپیدرود باید حفظ شود عنوان داشت: حرمت افراد مختلف باید حفظ شود به‌‌ویژه افرادی که برای رساندن تیم سپیدرود به لیگ برتر تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه از تمام قدرت قانونی خود برای رسیدن سپیدرود به آرامش استفاده می‌کنم بیان داشت: در صورت گزارش کارگروه هیئت فوتبال و ناظران اداره ورزش و جوانان می‌توانیم با گزینه‌های دیگر مذاکره کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • هوادار گفت:

    با این مطالبی که شما منتشر میکنید ، ماهیت این سایت معلوم میشه که از سمت کی ساپورت میشه ، مطمئن باشید با این مطالب حاشیه به تیم راه پیدا نمیکنه که هدف شماست وارد کنید …. متاسفم برای این سایت …

  • امین (سپیدرود) گفت:

    آقای هوادار من سه ساله این سایت رو دنبال میکنم … هیچ ماهیت غیر سپیدرودی ندیدم … همیشه از مطالب خوب و تعصب روی سپیدرود لذت بردم … به نظرت صحبت های الان شما بیشتر حاشیه آور نیست ؟ همین که نظر شمارو ثبت کردن به نظرم نقد پذیری و بی حاشیه بودن سایت رو نشون میده

  • فرزاد حسینی گفت:

    من به عنوان طرفدار تیم سپیدرود به تمامی طرفدارن و هوادارن و کسانی که دلشان برای تیم بزگ شهرمون میتپه توصیه میکنم
    اول از همه فقط و فقط بخاطر سپیدرود و باشگاه مون وشهرمون دغدغه داشته باشند
    نه بازیکن و مربی و اشخاص دیگه اسمها همیشه امدند و رفتند اسمهای بزرگ و کوچیک فقط سپیدرود هست که ماندگاره اینو خواهشا رعایت کنید

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    درود بر امین گرامی. همه باید تلاش کنیم تیم سفید رود از حاشیه به دور باشه. جناب نظر محمدی هم همین را از هوادارن خواسته.بیاییم همه برای سربلندی تیم محبوب سفید رود تلاش کنیم.

  • هوادار گفت:

    آقای امین ، شما درست میگی ولی اون موقع کادر و مالک افراد دیگه ای بودن ، مطمئن باش من جز ناسیونالیست ترین افراد این شهرم واسه همین هم گوشزد کردم ، اگر واقعا مخاطب باشی به شما پیشنهاد میکنم مطالب رو از چند هفته گذشته تا الان ، به نسبت قبل بسنجید ، با تشکر …