وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: مالکین جدید سپیدرود اهلیت مالی و توانمندی دارند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعلام کرد که تا وقتی اهلیت متقاضیان مالکیت تیم های ورزشی برای اداره کل ثابت نشود، اجازه تیمداری به آن‌ها نمی‌دهد.

جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها مطالبه گر چالش‌ها و مسائل مردم هستند و باید نقاط ضعف و قوت ورزش گیلان را مورد واکاوی قرار دهند.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است، گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آنها واگذار شود.

بسیاری سعی کردند در لابی هتل برای خود قرارداد مالکیت امضا کنند که ما ورود کردیم و جلوی آن گرفته شد. وی در مورد باشگاه سپیدرود نیز گفت:

مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت های خوبی است.

وی درباره حضور واحدهای صنعتی در باشگاه‌ها گفت: ما نمیتوانیم در این زمینه دستوری صادر کنیم، ولی می‌توان مذاکره کرد و کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام شده که تا وقتی رسمی نشود اطلاع رسانی نمی‌کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • ق . ا گفت:

    آقای آرمان احیانا پشت صحنه این واگذاری امتیاز باشگاه سپید رود شما با آقای شایان که پس این واگذاری هست شریک نیستی ، آدم از شریک خود اینقدر تعریف و تمجید نمیکنه . اگر صلاحیت مالی داره چرا هنوز ۴ میلیارد پنجره نقل و انتقالات بسته هست ، چرا پیش قرارداد مربی و بازیکنان رو پرداخت نکرده ، شما از اعتبار اداره کل برای بستن قرارداد بدون پیش پرداخت استفاده کردی که بعدا از شهرداری و بقیه ارگان های دولتی و خصوصی پول بگیرید و تزریق کنید که اینجوری باشگاه رو بصورت رایگان در اختیار دوست نازنین خودت دو دستی تقدیم کردی، البته سهمی از سهام باشگاه در پشت پرده برای خودته .
    ماه پشت ابر نمیمونه این زد وبعدها پشت صحنه یه روزی نمایان میشه و روسیاهی برای تو میمونه