وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود به‌زودی معرفی می‌شود

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به احیای تیم فوتبال این باشگاه در جام آزادگان کشور، گفت: سرمربی تیم فوتبال سیپیدرود به زودی رسما معرفی می شود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمیدرضا زیرک دیدار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تیم فوتبال سپیدورد با قدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران شرکت می کند، اظهار کرد: سپیدورد رشت احیا می شود.

وی با اشاره به حمایت نمایندگان گیلان و به ویژه رشت از تیم فوتبال سپیدرود، افزود: تعدادی از بازیکنان سال گذشته این تیم که به کاسپین قزوین پیوسته بودند به رشت باز می گردند.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه سهمیه لیگ سومی باشگاه سپیدرود به مبلغ 120 میلیون تومان به شهرداری لنگرود منتقل شد، گفت: علاوه بر این سهمیه مبلغ 245 میلیون تومان دیگر برای خرید امتیاز تیم دسته دوم شهرداری لنگرود هزینه پرداخت شد.

زیرک دیدار گفت: تیم فوتبال سپبیدرود رشت با نظارت افشین ناظمی از مربیان سرشناس و جوان کشور در مرحله آمادگی برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم فوتبال ایران را دارد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رسمی باشگاه و تشریح شرایط توسط مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه، تصریح کرد: این نشست با حضور خبرنگاران ورزشی گیلان برگزار می شود.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه باشگاه سپیدرود رشت در سال 1353 همزمان با بازی های آسیایی تهران به طور رسمی آغاز به فعالیت کرده است، گفت: سپیدرود پرطرفدارترین تیم فوتبال گیلان و شمال کشور است.

زیرک دیدار خاطرنشان کرد: از مرحوم غلامرضا صومی به عنوان بنیانگذار سپیدرود نام برده می شود و هرچند که سپیدرود در طول 40 سال حیاتش فرازو نشیب های زیادی را پشت سر نهاد ولی طرفداران خونگرم و با تعصبش هیچگاه تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند.

وی با بیان اینکه سرمربی جدید سپیدرود رشت به زودی معرفی می شود، گفت: مدیرعامل باشگاه در نشستی رسمی با رسانه ها سرمربی تیم را برای فصل آتی معرفی می کند.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت، بومی گرایی و اتکا به جذب بازیکنان بومی را از مهم ترین راهبردهای این تیم برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران دانست.

زیرک دیدار با بیان اینکه امتیاز تیم بانوان داماش گیلان در لیگ برتر فوتسال کشور به تیم سپیدرود رشت واگذار شد، تصریح کرد: قرار بر این شد که تمام هزینه‌های این تیم توسط باشگاه سپیدرود تقبل شود تا بازیکنان در فصل جاری با آسودگی خیال بتوانند تمرکز خود را بر روی مسابقات بگذارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • محمود گفت:

    سلام خسته نباشید

    از تمام مسئولین و دست اندر کارای تیم سپیدرود خواهش میکنم که شرایط رو طوری پیش نبرند که فضای مسموم قرمز و آبی کثیف دوباره به شهرمون برگرده….تو رو خدا کاری نکنین که عاشقای واقعی فوتبال این شهر و این استان آرزو کنند که رشت همیشه یک تیم واسش کافیه و بوجود آمدن تیم دوم باعث خودزنی ما رشتیها میشه
    پس خواهشاً زمانیکه میخواین اظهارنظر کنید همیشه تیم دوم رو با هم و با خودمون بخونیم و بدونیم و خواهشاً شرایط و مسیر رو به سمتکَل کَل و کُری خونی نبرین چونکه ما متاسفانه خودزنـــــــــــــــــــــــــــــــــی میـــــــــــــــــکنیم

    به امید حضور مقتدرانه و برادرانه دو تیم داماش و سپیدرود کبیر در سطح اول فوتبال کشور و الهی که همیشه و در تمام بازیها طرفدارای دو آتیشه دو تیم عاشق و طرفدار تیم دیگه هم باشند