وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر رسانه‌ای سپیدرود: شهاب کرمی جایگزین پیام صادقیان در سپیدرود رشت شد

مدیر رسانه‌ای سپیدرود با بیان اینکه شهاب کرمی می‌تواند در ادامه بازی‌ها، سپیدرود را در لیگ برتر همراهی کند گفت: شهاب کرمی جایگزین پیام صادقیان شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه قرارداد داخلی پیام صادقیان با کنار گذاشتن وی از لیست فسخ شده است اظهار داشت: سپیدرود در این فصل، پیام صادقیان را در لیست بازیکنان خود ندارد.

 مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه اولویت، موفقیت باشگاه سپیدرود در مسابقات پیش رو است بیان داشت: باشگاه سپیدرود به خواسته صادقیان در عدم عقد قرارداد با باشگاه سپیدرود با توجه به داشتن قرارداد داخلی احترام می‌گذارد.

دیدار با بیان اینکه کادر فنی سپیدرود قصد داشتند تا از پیام صادقیان در بازی برابر سپاهان استفاده کنند گفت: زود برگزار شدن بازی با سپاهان باعث شد تا بستن قرارداد با صادقیان منوط به حضورش در تمرینات شود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه تا روز دوشنبه منتظر حضور پیام صادقیان در تمرینات تیم سپیدرود بودیم اعلام داشت: قراربود پیش پرداخت قرارداد صادقیان پس ار حضورش در تمرینات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه پیام صادقیان پس از رفتن به تهران گوشی خود را خاموش کرد گفت: باشگاه سپیدرود برای پرداخت بخشی از قرارداد وی به جهت مسایلی همچون پرداخت خروجی از باشگاه ماشین‌سازی اعلام آمادگی کرده بود تا پیش قسط را به وی پرداخت کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه شهاب کرمی با تیم سپیدرود قرارداد امضا کرده است بیان داشت: شهاب کرمی با قرارداد یک ساله به تیم سپیدرود رشت پیوست.

دیدار با بیان اینکه شهاب کرمی می‌تواند در ادامه بازی‌ها، سپیدرود را در لیگ برتر همراهی کند اظهار داشت: شهاب کرمی جایگزین پیام صادقیان در این تیم شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است