وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر رسانه‌ای سپیدرود: غلامرضا رضایی و عماد میرجوان در لیست ۱۸ نفره سپیدرود حضور ندارند

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با بیان اینکه از لیست ۱۸ نفره بازیکنان بازی در برابر ملوان، غلامرضا رضایی و عماد میرجوان در لیست امروز سپیدرود غایب هستند گفت: نظرمحمدی در این مسابقه سعی دارد ترکیب متفاوتی را به نمایش بگذارد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه سپیدرود تمریناتی متفاوتی را بر مبنای مقابله با سیستم بازی صنعت نفت انجام داده است اظهار داشت: سپیدرود سعی بر ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند دارد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه تماشاگران سپیدرود شاهد یک فوتبال با کیفیت از تقابل ۲ قطب فوتبال خیز و ریشه‌دار فوتبال ایران در این بازی خواهند بود افزود: سپیدرود در این مسابقه هادی موسوی را به‌سبب مصدومیت سپیدرود در اختیار ندارد.

دیدار با بیان اینکه از لیست ۱۸ نفره بازیکنان بازی در برابر ملوان، غلامرضا رضایی و عماد میرجوان در لیست امروز سپیدرود غایب هستند اعلام کرد: نظرمحمدی در این مسابقه سعی دارد ترکیب متفاوتی را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه به‌دلیل درخواست هواداران و تزریق بنزین سبز جوانی به تیم در لیست ۱۸ نفره از بازیکنان جوان زیادی حضور دارند گفت: بازیکنانی همچون میثم تهی‌دست، امید سام کن، علی دهقان، محمد لطفی و حمید ملکی در لیست قرار دارند که در صورت نیاز از آن‌ها در ترکیب استفاده می‌شود.

دیدار با بیان اینکه در هفته گذشته آقای چراغ‌پور به‌عنوان مشاور و مدیرفنی به جمع کادرفنی سپیدرود اضافه شد اظهار داشت: در لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول نظرمحمدی به باشگاه پیشنهاد اضافه کردن وی را به‌عنوان مدیرفنی داده بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه هر بار به دلایلی پیوستن چراغپور به کادر فنی محقق نشد خاطرنشان کرد:  خوشحالیم که امسال می‌توانیم از تجارب گران‌بهای یکی از شاخص‌ترین تئوریسین‌های فوتبال ایران استفاده کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • سید استقامت گفت:

    سلام باید از دانش وتجربیات آقای چراغپور به طور کامل استفاده کنیم ایشان یکی از بزرگترین تئورسین فوتبال ایران محسوب میشوند به امید موفقیت سپیدرود رشت