وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر رسانه‌ای سپیدرود: پنجره نقل و انتقالات برای سپیدرود با تدبیر کادرفنی باز ماند

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با اشاره به آخرین تغییر و تحولات سپیدرود در بازار نقل و انتقالات، گفت: با صلاحدید علی نظرمحمدی یک جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم باقی مانده است.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اعلام اسامی افرادی که در آخرین روز نقل و انتقالات کارتشان از سوی سازمان لیگ صادر شده است، اظهار داشت: با تدبیر کادرفنی یک جای خالی برای سپیدرود باقی مانده تا در صورت نیاز و در طول فصل از بین بازیکنان آزاد باشگاه اقدام به جذب بازیکنان کند.

وی با اعلام بازیکنانی که که کارت بازی آن‌ها در آخرین روز نقل و انتقالات برای سپیدرود صادره شده است، گفت: شهاب کرمی و میثم تهیدست به‌عنوان بازیکنان بزرگسال و حمید ملکی با سهیمه زیر ۲۳ سال به‌صورت رسمی به جمع نفرات سپیدرود اضافه شده‌اند.

دیدار با اشاره به نفراتی که از لیست سپیدرود خارج شدند، افزود: کاپیتان سهیل حق‌شناس به‌دلیل خداحافظی از دنیای فوتبال از لیست سپیدرود خارج شد و سید محسن حسینی و سید محمد میری نیز پس از جلسه‌ای که علی نظرمحمدی با آن‌ها برگزار کرد به‌صورت توافقی از سپیدرود جدا شدند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: حسینی به تیم سابق خود گسترش فولاد تبریز پیوست و احتمالاً مقصد بعدی میری یک تیم لیگ یکی خواهد بود.

وی در ارتباط با آخرین تغییر و تحولات بر روی نیمکت سپیدرود گفت: هادی تامینی که از ابتدای فصل به‌عنوان مربی – بازیکن در کنار سپیدرود حضور داشت به‌صورت رسمی به جمع کادر فنی تیم اضافه شد.

دیدار اظهار داشت: دکتر محمد حق‌شناس از پزشکان سرشناس گیلانی فعال در حوزه ورزش  نیز به‌عنوان پزشک و کامران عطایی از فیزیوتراپیست‌های با سابقه ورزشی به کادرپزشکی سپیدرود پیوستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    نیاز مبرم به یک هافبک وسط خلاق و بازیساز و یک مهاجم گلزن داریم .
    فکر می کنم با وجود یک جای خالی هافبک وسط در اولویت باشد.

  • وحید گفت:

    در اثر بی عرضگی مسئولین رشت تعداد هواداران ملوان در دربی از 500 به 1200 افزایش یافت یعنی تقریبا 25 درصد ظرفیت در حالیکه 10 درصد متعلق به تیم مهمان است

  • پاسخ به وحید گفت:

    مسولین رشت که همه خودشون گیلک طرفدار ملوان هستند-فقط در رشت حضور دارند تا از بودجه ادارات دولتی استفاده کنند-وگرنه در رشت هیچ مدیر و مسولی نداریم که واقعا اهل رشت باشه-یه دکتر ثابت قدم بود که اجنبیان شورای چهارم اونو هم بیرون کردن

  • سپیدرودقلب من گفت:

    گل گفتی داداش نظر من هم همینه اگر عرضه داشتن که ورزشگاه سردار تکمیل شده بود .

  • مهیار گفت:

    نمیتونن بیان اونورم پر میکنیم

  • Saeb گفت:

    در گزینه های شهرداری گزینه های متعصب رشتی هم بود ولی همونجوری که دوستمون گفتند با یک انتخابات شورا نمایشی و بدون توجهی به خواست رشتی ها مهره غیر رشتی و حتی گیلانی سر کار اومد. انتصاب یه انزلیچی حتی شرف داشت به انتخاب غیر گیلانی.