وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود: زمین های گیلان به جای ویلاسازی تبدیل به استادیوم های مدرن شود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود، پرورش و فروش بازیکن را یکی از عرصه های پرسود در دنیای امروز دانست و متذکر شد: زمین های گیلان به جای اینکه صرف فروش به غیر بومی ها و ویلاسازی شود، باید تبدیل به استادیوم های مدرن و پرورش بازیکن در سطح بین المللی شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رادنی دیدار در نشست هم اندیشی «آسیب شناسی زیرساخت های اجتماعی فوتبال گیلان» که از سوی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان برگزار شد، فضای استادیوم های ایران را آلوده و نامناسب دانست و اظهار کرد: به واسطه نزدیکی رشت به تهران و «فوتبال شهر» بودن رشت و انزلی معمولا دربی های گیلان جذاب است.

وی با اشاره به خاطرات دوران کودکی خود از حضور در ورزشگاه عضدی رشت و فضای رقابتی سرشار از رفاقت دهه ۶۰، خاطرنشان کرد: در گذشته اقشار مختلف جامعه تماشاگر فوتبال بودند، اما امروز بخش فرهیخته و طبقه متوسط فرهنگی جامعه ما در کل ایران کمتر به ورزشگاه می آیند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، سینما و استادیوم را تنها سرگرمی مردم در دهه های ۶۰ و ۷۰ دانست و تصریح کرد: در حال حاضر همه بازی ها از تلویزیون پخش می شود.

دیدار با انتقاد از فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک در دربی ها یادآور شد: به اعتقاد بنده این اتفاق نامبارک از شهرهای بزرگ شروع شده و به شهرهای دیگر تسری پیدا کرده است. متاسفانه استفاده از مربی های غیر بومی که هیچگونه تعصبی نسبت به تیم ندارند نتیجه گیری های ضعیف و عصبانیت هواداران را به دنبال داشته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود، وجود مربی غیر بومی غیر مسئول را یکی دیگر از عوامل ناکامی تیم های گیلان دانست.

کارشناس فوتبال و رسانه، با بیان اینکه خطر ورود غیر گیلک ها گیلان را تهدید می کند، متذکر شد: برخی غیر بومی های ساکن رشت و انزلی خودشان را گیلک نمی دانند و لذا در بازی ها از تحقیر تیم حریف به فحاشی با الفاظ رکیک رسیده ایم. در گذشته در پایان هر فصل تیم های منتخب گیلان بازی داشتند که موجب همدلی می شد.

دیدار، سکوهای ورزشگاه را از نظر سازه ای بسیار آسان ساخت دانست و ادامه داد: یکی از عمده ترین دلایل بی احترامی به هواداران ورزشگاه های گیلان است. ورزشگاه عضدی رشت اصلا نیازی به تخریب نداشت و ورزشگاه تختی انزلی باید خیلی زود بازسازی می شد. چمن بی کیفیت، سکوهای غیر استاندارد و حمل و نقل نامناسب نیز از مشکلات ورزشگاه سردار جنگل است.

وی، خانوادگی شدن استادیوم ها را مسکنی برای جلوگیری از فحاشی دانست و اظهار کرد: گیلان باید حداقل یک ورزشگاه استاندارد و عالی داشته باشد و استادیوم های تختی انزلی و سردار جنگل بازسازی شود.

وی پرورش و فروش بازیکن را یکی از عرصه های پرسود در دنیای امروز دانست و متذکر شد: زمین های گیلان به جای اینکه صرف فروش به غیر بومی ها و ویلاسازی شود، باید تبدیل به استادیوم های مدرن و پرورش بازیکن در سطح بین المللی شود. بی تردید اگر ورزشگاه های مدرن داشته باشیم، زیرساخت ورود بانوان به استادیوم هم فراهم خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.