وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر روابط عمومی سپیدرود: آغاز تمرینات سپیدرود برای شروع پرقدرت در ادامه لیگ

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به آغاز تمرینات سپیدرود اظهار کرد: بنابرصلاحدید کادرفنی تمرینات این باشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل اعلام شد و پس از وقفه ای سه روزه مجددا تمرینات سرخ های شهر باران برای حضوری پرقدرت در ادامه لیگ آغاز شده است.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، بابیان اینکه سپیدرود برای حفظ آمادگی یک دیدار دوستانه در برابر شاهین انزلی برگزار کرد، اظهار داشت: پسران شهرباران عصر پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف شاهین رفتند که این دیدار در پایان با دو گل نزهتی و یزدانی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ پوشان شهر باران به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تمرینات سپیدرود تا روز چهارشنبه در رشت ادامه خواهد داشت افزود: صبح روز شنبه در سالن بدنسازی و عصر همان روز در زمین چمن مصنوعی عضدی رشت به تمرین خواهیم پرداخت.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به اینکه تمرینات سپیدرود از روز یکشنبه در زمین چمن طبیعی دانشکده تربیت بدنی گیلان پیگیری خواهد شد اظهار کرد: بدلیل برگزاری بازی سپیدرود مقابل سایپا در زمین چمن طبیعی اکباتان، تمرینات سرخ های شهرباران در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه در زمین چمن طبیعی دانشکده برگزار خواهد شد و پس از آخرین تمرین در روز چهارشنبه و صرف نهار، تیم عازم تهران خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه سپیدرود در دیدار مقابل سایپا محروم و مصدومی ندارد گفت: سید هادی موسوی تنها مصدوم سپیدرود می باشد که به گفته دکتر فیروزی پزشک تیم، وی به دیدار مقابل سایپا خواهد رسید .

گفتنی است دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران روز جمعه بیست و یکم مهرماه و از هفته نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.