وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر روابط عمومی سپیدرود: بازیکن برزیلی مورد تأیید قرار نگرفت / نیاز فوری به کمک مالی داریم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به حضور بازیکنی از برزیل در تمرینات هفته گذشته سپیدرود اظهار کرد: این بازیکن ازنظر فنی مورد تأیید کادر سپیدرود قرار نگرفت و نتوانست عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشد.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، بابیان اینکه سپیدرود برای دیدار مقابل استقلال خوزستان محروم و مصدومی ندارد اظهار کرد:

بنا بر صلاحدید کادر فنی، عماد میر جوان و توحید غلامی در لیست اعزامی به خوزستان جای نگرفتند و غلامرضا رضایی نیز همچنان با عدم شرکت در تمرینات سپیدرود، این تیم را همراهی نمی‌کند و به‌جز این سه بازیکن سپیدرود با تمامی قوا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

وی با اشاره به تغییر ساعت بازی سپیدرود مقابل استقلال خوزستان گفت: این دیدار پیش‌ازاین قرار بود رأس ساعت ۲۰ برگزار شود که پس از هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۵ دقیقه زودتر و رأس ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به حضور بازیکنی از برزیل در تمرینات هفته گذشته سپیدرود اظهار کرد: این بازیکن ازنظر فنی مورد تأیید کادر سپیدرود قرار نگرفت و نتوانست عملکرد خوبی در تمرینات داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به عدم تصویب کمک مالی از سوی شورا افزود: سپیدرود در حال حاضر نیاز فوری به کمک مالی دارد و در صورت عدم‌حمایت از سوی مسئولین، سهمیه لیگ برتری فوتبال گیلان مورد تهدید واقع خواهد شد.

گفتنی است دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با قضاوت محمدحسین ترابیان و کمک‌های محمدرضا مدیر روستا، امیرمحمد داوود زاده و حسین زیاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.