وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مربی اکسین البرز: سپیدرود پس از به ثمر رساندن گل بازی را بست

رشت – ایرنا – مربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: تیم سپیدرود رشت پس از به ثمر رساندن گل ، بازی را بست .

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمود خرمزی عصر سه شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و اکسین البرز در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: با وجود اینکه گل اول را به ثمر رساندیم اما نتوانستیم از این گل محافظت کنیم و دو گل را دریافت کردیم.

وی اظهار کرد: البته تیم سپیدورد رشت پس از به ثمر رساندن دو گل ، بازی را بسته بود و ما نتوانستیم این گره را باز کنیم و سرانجام متحمل شکست شدیم.

خرمزی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت از طرفداران بسیار خوبی بهره مند است و این طرفداران در طول بازی ، فقط تیم خود را تشویق کردند که این یک نعمت محسوب می شود و باید قدر این تماشاگران را بدانیم.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که تیم ما دارد ، چهارمین بازی متوالی است که با شکست مواجه می شویم و امیدواریم که در نیم فصل دوم بتوانیم تیم را احیا کنیم و یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشیم.

خرمزی در مورد عدم حضور فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در مصاحبه پس از بازی نیز گفت : کریمی از ناحیه حنجره دچار مشکل شده بود و به همین دلیل نتوانست در این مصاحبه حضور یابد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و اکسین البرز در دیدار معوقه از هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول کشور ، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

خبرنگار: حسین مجرد

** انتشاردهنده: کبیری

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    اتفاقا وقتی بازی ۲-۱ بود, سپیدرود خیلی باز و تهاجمی بازی می کرد و من منظور این آقا رو ازبستن نمی تونم متوجه بشم!!!!!
    اگه اکسین می برد,حنجره ی فیروز کریمی بعد بازی مسلما مثل بنز کار می کرد!!!!
    هر تیمی میاد اینجا,اولین تعریفش مربوط به تماشاچیای سپیدروده.. پر طرفدارترین تیم شمال کشوریم..
    محبوب ترین تیم گیلان و شمالیم..
    درود به تمام هوادارامون..

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای مربی ، قبل از به ثمر رسیدن گل تیم اکسین ، بازی دست سپیدرود بود و باید حداقل یک گل میزدو دقیقاً بر خلاف جریان بازی اکسین به گل رسید…