وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مسئولان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و هواداران، سپیدرود را تنها نگذاشتند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی به مانند دیگر بازی های خانگی سپیدرود مملو از چهره های سرشناس بود.

IMG_1523

جعفرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی از رشت، مهدوی فرماندار رشت، رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، مسعود راهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان از جمله مسئولان سیاسی و ورزشی حاضر در ورزشگاه دکتر عضدی رشت بودند.

IMG_1533

محمد مایلی کهن سرمربی گیلانی سابق تیم ملی فوتبال ایران، دکتر غلامی مالک و محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود، استاد احمد صومی سرمربی سابق و عضو هیات مربی سپیدرود هم از دیگر سرشناسانی بودند که در جایگاه ویژه روز بازی سپیدرود با بهمن حضور داشتند.

IMG_1536

مازیار ربیعی فر مربی داماش، علی رضا نظیف کار مدافع مستحکم و سابق داماش و افشین چاووشی مهاجم نامدار تیم داماش گیلان هم برای تماشای مسابقه سپیدرود با بهمن آمده بودند.

IMG_1544

سیاوش ناصح، ایرج عملی، محسن نصر، حسین مشکین زر و همایون دهقان زاده هم از پیشکسوتان سپیدرود رشت حاضر در این مسابقه حساس بودند.

IMG_1547

خبرنگاران و اصحاب رسانه هم به مانند سایر بازی های خانگی تیم محبوب شمال در ورزشگاه دکتر عضدی حضور داشتند و به پوشش خبری این مسابقه پرداختند.

IMG_1571 IMG_1624

در بین دو نیمه از بازیکنان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی گیلان که به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند از سوی هیات فوتبال گیلان و توسط جعفرزاده، مایلی کهن و مهدوی فرماندار رشت تقدیر به عمل آمد.

IMG_1653

و صد البته هواداران وفادار و همیشگی تیم ریشه دار شمال ایران به مانند تمام سالهای گذشته تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند و این بار بیشتر و باشکوه تر از روزهای گذشته ورزشگاه پیر شهر باران را مزین به حضور خود نمودند.

IMG_1588

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    همه اومده بودند ! اما بعضی بازیکنان سپیدرود لایق این همه هوادار نیستند ؛ و ظرفیت هم ندارند …
    بازیکنی که راست و از چپ تشخیص نمی ده ؛ همون بهتر تو شهرداری فومن بازی کنه ؛ به امید پیروزی ارتش سرخ گیلان در بازی های آینده

  • اسماعیلی گفت:

    به همه احترام بگذاریم و ناراحتی هایمان را با اهانت ، جبران نکنیم