وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مسابقات زير گروه دسته يك كشور: يك برد و يك تساوى حاصل كار جوانان سپيدرود تا پايان روز دوم

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چارچوب مسابقات مرحله نخست زیر گروه رسته یک جوانان کشور در ساری تیم جوانان سپیدرود توانست تا اینجای کار به یک برد و یک تساوی دست پیدا نماید.

بنابر گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود تیم جوانان سپیدرود موفق شد تا در نخستین دیدارشان در این دوره از این مسابقات روز شنبه 16 اسفند ماه در ورزشگاه چمن مصنوعی شهر نکا تیم نساجی مازندران را با تک گل دقیقه 65 محمدرضا طاهری شکست دهد. لازم به ذکر است که طاهری از تیم نوجوانان در باشگاه سپیدرود فوتبالش را آغاز کرده و محصول آکادمی این باشگاه است.

جوانان ارتش سرخ در دومین مسابقه خود روز یکشنبه 17 اسفند ماه در ورزشگاه شهید متقی ساری در برابر پیام وحدت بجنورد با نتیجه یک بر یک متوقف شد. سپیدرودی ها در دقیقه 14 توسط مهاجم تند و تیز خود محمدرضا طاهری به گل برتری برسد و در واپسین دقایق بازی در دقیقه 80 با دریافت گل، به نتیجه تساوی رضایت دهد.

از نکات قابل توجه این مسابقه انتخای یک تیم داوری خراسانی برای این مسابقه بود، که نیازی به گفتن نمی باشد که شرایط سوت زدن تیم داوری کاملا بر علیه سرخ پوشان رشتی رقم خورد.

جوانان سپیدرود باید در سومین روز این بازی ها روز دوشنبه در برابر تیم چیلچکلو اسلامشهر به میدان بروند.

ترکیب کامل جوانان سپیدرود در این دوره از بازی ها:

دروازه بانان:

مهران عابدرفتار، آرین سهرابی، پرهام اسدالهی

کیارش حسنی، آروند حقی، میثم شافعی، سعید حیدری، علی خسروی، عماد همتی، مهیار یوسفی، مجید یوسفی، محمدرضاطاهری، امیر عزت دوست، پوریا فرخی، میلاد رضازاده (کاپیتان)، رامتین هادی زاده، پویا علیپور، پیام توانایی، امیر حسین اسکندری، معین پورمحمد، حامد زیرک، کامیاب رفیعی نژاد، مجتبی حسینی.

سرپرست: عماد واسع

سرمربی: سید امیر فرحسینی

کمک ها: حامد خوشناو، ساسان صادقی

مربی دروازبانها: پرویز مسعودی

پزشکیار: سیروس پروایی

تدارکات: علی حسین زاده

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است