وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مسابقه سپیدرود رشت پس از سالها از شبکه سراسری باران پخش می شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در چهارچوب هفته دوم لیگ آزادگان یکشنبه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت برابر تیم خونه به خونه مازندران به میدان خواهد رفت.

بنابراین گزارش این مسابقه به نوعی جدال مربیان مطرح فوتبال کشور خواهد بود، چرا که در یک سوی میدان بر روی نیمکت سپیدرود افشین ناظمی قرار دارد. این مربی کارکشته فوتبال کشورمان سابقه مربیگری در تیم های داماش گیلان و استیل آذین را در لیگ برتر دارد.

خونه به خونه هم بر روی نیمکت خود فرشاد پیوس را می بیند. اسطوره محبوب و ابدی باشگاه پرسپولیس که لقب فرشاد آقای گل او همچنان پابرجا مانده است. پیوسرا در خونه به خونه محسن عاشوری دیگر ستاره سابق فوتبال پرسپولیس کمک خواهد نمود.

سپیدرود در هفته نخست در زنجان برابر شهرداری این شهر به تساوی بدون گل رضایت داد و تیم خونه به خونه هم توانست با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری دزفول به برتری دست یابد.

با توجه به احتمال کنار گذاشتن گهر درود از این گروه به دلیل مسایل مالی، مسابقه دو تیم سپیدرود و خونه به خونه را باید فینال زودرس گروه بدانیم، چرا که هر دوتیم با آمادگی مناسبی که پیش از مسابقات کسب کرده اند را باید شانس نخست صعود به دسته اول دانست.

در لیگ دسته دوم آزادگان چهل تیم حاضر هستند که در چهار گروه ده تیمی قرار دارند و در پایان مرحله نخست سه تیم از هر گروه به مرحله نهایی می رسند تا در دو گروه شش تیمی با یکدیگر مصاف دهند و در نهایت از هر گروه یک تیم مستقیم به دسته اول صعود کند و یکی از دو تیم دوم هر گروه هم پس از برگزاری مسابقه پلی آف به لیگ دسته اول آزادگان صعود خواهد نمود.

در پایان رقابتها هم از هر گروه چهار تیم و در مجموعه شانزده تیم به لیگ دسته سوم آزادگان سقوط خواهند کد.

سپیدرود در گروه چهارم این رقابتها با تیم های شهرداری دزفول، گهر دروود، بهمن شیراز، الوند همدان، خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار، شهرداری زنجان، هف سمنان و گرند بجنورد هم گروه است.

از سوی دیگر پس از برگزاری نشست هیات مدیره باشگاه سپیدرود با ریاست صدا و سیمای مرکز گیلان قرار بر این شد تا بازی سپیدرود برابر خونه به خونه مازندران از شبکه باران به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

مهندس نصرپور رییس صدا و سیمای مرکز گیلان با اعلام علاقه مندی نسبت به پخش زنده بازی های فوتبال در گیلان گفت: متاسفانه استان گیلان از معدود استانهایی است که دارای تنها یک دستگاه سیار برای پخش مستقیم است و با توجه به علاقه مندی بالا و تعداد تیمهای ورزشی زیاد در استان متاسفانه امکان پخش همه این بازی ها وجود ندارد.

ریاست صدا و سیمای مرکز گیلان با ابراز تاسف از سقوط داماش گیلان و اشاره به ریشه تیم سپیدرود آرزو نمود تا در پایان فصل جاری ضمن ماندگاری ملوان در لیگ برتر، دو تیم داماش و سپیدرود هم بتوانند به مرحله بالتر صعود نمایند. وی در پایان آمادگی خود را برای کمک هر چه بهتر و بیشتر در چارچوب امکانات مرکز گیلان به تیم های ورزشی استان اعلام کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    سلام … چی میتونم بگم … به خدا گریه ام گرفته !!! خدایا چه عزتی به سپیدرودم دادی ؟! خدایا شکرت … من هیچی نمیتونم بگم !!!
    عشق به سپیدرود لیگ نمی شناسد

  • هانی گفت:

    هر روز خبرای خوشی از سپیدرود دوس داشتنی میشنفیم.به امید پخش جشن صعودمون.بچه ها یادتون نره فردا تیم رو تنها نذاریم.همه با هم فردا ساعت 15 ورزشگاه عضدی.

  • هانی گفت:

    الان که جدول پخش شبکه باران رو دیدم خبری از پخش مستقیم نیست.تو اون تایم چندتا برنامه دیگه قراره نشون بده.من دارم میرم ورزشگاه تا دیرم نشده.

  • هانی گفت:

    خیلی خوب بازی کردیم.حیف که یه تموم کننده ی خوب نداریم.سه تا تک به تکی که از دست دادیم و شوت راه دور حاجتی…. .خونه به خونه فقط یه ایستگاهی گیر آورد که اونم گل شد.دفاع ضعیفه.کناره هامونم مطمئن نیست.ولی تو هافبک خوب بازی کردیم.تماشاگر خوبی هم اومده بود.ایشالله بازی های بعد هم بیشتر بیان.حتما صعود میکنیم.ایول به هوادار که بعد بازی هم تیمو تشویق کرد.ایول.ایول

  • فرهاد گفت:

    سپیدرود خوب بازی نکرد این تیم خیلی مشکل داره به غیر از حاجتی,دروازبان با شماره 14 سپیدرود بقیه کلان تعطیل بودن به خصوص تو نوک حمله و , دفاع دو تا دفاع کناریا هم که بدتر به خصوص دفاع چپ سپیدرود با این وضع صعود نمیکنه چون با پارتی بازی تیم بستن

  • هانی گفت:

    حق داری اینقد ناراحت باشی آقا فرهاد.منم دیروز با کلی اعصاب خوردی به خونه برگشتم.ولی نباید اینهمه حرکات مثبت رو نادیده بگیریم.بازی دیروز شکل و شمایل یه بازی فوتبال رو داشت بر خلاف سالهای پیش که که تو ورزشگاه سردار جنگل تو سکوت و بی امکاناتی انگار دو تا تیم محلی دارن بازی میکنن باهم.دیروز دیدیم که 2/3هزار تماشاگر اونم تو دسته دو اومده بودن.پخش زنده تلویزیونی بازی،… و دارای چارت شدن تیم از مهمترین تفاوتهای تیم با سالهای گذشته ست.امسال میشه دید که همه میخوان سپیدرود دوباره از جاش بلند شه.حتی این مسئله رو میشه تو مسولان هم دید.قبول دارم چندتا بازیکن با پارتی اومدن و حتی یکیشون رو هم تو ترکیب ثابت همه میشناسن.نبود سهیل حق شناس به تیم ضربه میزنه.ولی باید به جنبه های مثبتی که ایجاد شده هم توجه کنیم.تیم کلی تغییر داشته.زمان لازمه تا رو روال بیفته.پشت تیم رو خالی نکنیم دوستان.حالا که همه همت کردن ما هم مثل بازی دیروز با حمایت تیم و کادر فنی پشت تیممون،اصالت شهرمون باشیم.سپیدرود عشق ابدی ما رشتی ها

  • امیرگل گفت:

    این که صدا و سیما گیلان 2 تا 3 ملیون تومان میگیره تا بازی رو پخش زنده کنه خیلی بده و جای تاسف داره اقایان دارن بر خلاف اب شنا میکنند هرتوجیهی هم قابل قبول نیست یعنی همه جای دنیا پول میدهند و اینجا پول میگیرند
    قابل توجه مسیولین فرهنگی ورزشی گیلان

  • هانی گفت:

    درسته امیرگل عزیز.ولی تو فوتبالی که به لیگهای بالاترش پولی نمیده تلویزیون چه انتظاری داری که به لیگ دسته دوم پول بدن!!!همین پخش بازی ها اگه ادامه داشته باشه خودش یه گام مثبته تو سپیدرودی که سالها فراموش شده بود برای مسئولین

  • حمیدرضا گفت:

    با سلام بازی سپیدرود و بادران در کدام شبکه پخش میشود؟