وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مس با ۱۹ بازیکن به شهرباران رسید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاروان تیم مس کرمان برای بازی روز چهارشنبه برابر سپیدرود صبح روز دوشنبه سفر خود را آغاز کرد و این تیم پس از پرواز به تهران، به صورت زمینی راهی رشت می‌شود تا در شهرباران مستقر شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه مس کرمان، ۱۹ بازیکن منصور ابراهیم زاده را در این سفر همراهی می کنند و بازیکنان مس یک جلسه‌ی تمرینی سبک را در شهر باران برگزار خواهند کرد.

۱۹ بازیکنی که برای این کارزار راهی رشت شده‌اند شامل آرمان شهدادنژاد، رضا حیدری، حامد محمودی، مجید ایوبی، علی ابراهیمی، بهنام داداش‌وند، فرهاد سالاری، وحید اسماعیل‌بیگی، رضا ستاری، احمد زنده‌روح، علی فرهنگ، میلاد محمدی، مهدی دغاغله، اسماعیل کیانی، علی یونسی، کیانوش میرزایی، مهدی تیکدری، مجتبی محبوب‌مجاز و علی قاسمی هستند.

غایب بزرگ مس برای این بازی حسین تهامی است که به دلیل دریافت کارت زرد در بازی قبل سه اخطاره شد تا نتواند تیم خود را در بازی با سپیدرود همراهی کند و سرخ پوشان نیز به جز محمد میری که سه کارته هست در این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند.

مسابقه رفت دو تیم سپیدرود رشت با مس در کرمان که روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه برگزار شد با نتیجه یک بر صفر و با گل دقیقه ۶۰ میلاد قربانزاده به سود سربازان ارتش سرخ خاتمه یافته بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    درود
    امیدوارم بازی با مس را بدون اشتباه و با برد پشت سر بگذاریم تا هم خود در کورس بمانیم و هم تقریبا” مس را از کورس خارج نماییم. بازی با مس برایمان بسیار مهم است. امیدوارم بازیکنان با خیالی راحت و بدون استرس و اشتباه، بازی را اداره نمایند و گل بزنند.
    به امید برد در بازی چهارشنبه

  • مهیار گفت:

    امیدوارم بدون مشکل ۳امتیازو بگیریم.
    ایران سپیدرود

  • پویا گفت:

    دق کردیم بخدا