وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مس رفسنجان یک – سپیدرود رشت صفر: جوانان نادر امیدوارمان کردند / باخت زیر شلاق داوری ضعیف!

سپیدرود نخستین مسابقه نیم فصل دومش را به مانند ۷ بازی پیشین باخت اما آنچه که موجب امیدواری است بازی خوب و انگیزه بالای جوانان نادر دست نشان است که در این مسابقه صدرنشین لیگ را در خانه خود دچار دردسر کردند و اگر داور ضعیف و مشکوک این مسابقه اجازه می داد بدون شک کسب امتیاز حداقل حق سپیدرود بود.

مس ۱ ( مهرداد رضایی دقیقه ۱۷) – ۰ سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودچهارشنبه هجدهم دی ماه ، هفته هجده لیگ دسته اول آزادگان

ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان ، تماشاگر: هزار نفر

داور: سعید لهراسبی

کمک داوران: مهدی سیفی ، حامد صفایی

داور چهارم: علی سام

کارت زرد:

هومن ربیع زاده دقیقه ۵۵ (سپیدرود) – مهرداد رضایی دقیقه ۷۳، عیسی پرتو دقیقه ۸۵، حمید عرفانی دقیقه ۹۲ (مس)

ترکیب سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، مهیار نوری، محمود خمیسی، جواد آقایی پور، محمد اسلامی (از دقیقه ۵۹ نوید حیدری)، یاسر حاتم زاده، ماهان سروی، حسام یعقوبی (از دقیقه ۷۴ رضا عاشوری)، آرین نصیری نژاد (صادق صادقی از دقیقه ۹۲)، هومن ربیع زاده، میلاد احمدی.

سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب مس رفسنجان:

حمید عرفانی، عیسی پرتو، وحید فارغ، پیمان شیرزادی، حمید طاهری فر، محمد پورمحمد، فرشید پاداش (از دقیقه ۶۸ محمد مهری)، محسن آذرباد، مهرداد رضایی، مهرداد آوخ، علی پورمحمد (از دقیقه ۷۴ پیمان نامور).

سرمربی: محمد ربیعی.

شرح بازی:

مسی ها در سه دیدار اخیر خود در رقابت های لیگ آزادگان، سه پیروزی، نه امتیاز، شش گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت به ثبت رسانده اند. یاران ربیعی در هفده بازی نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول، نه پیروزی، شش تساوی و دو باخت در کارنامه ثبت کردند و با سی و سه امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده اند.

سپیدرود رشت نیز در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست برابر فجرسپاسی متحمل شکست شده بود و اکنون می بایست برای جبران ناکامی های خود در دور رفت و شروعی دوباره، تمام همت خود را به کار گیرد.

رشتی ها در سه دیدار آخر خود در دور رفت رقابت های لیگ آزادگان، سه باخت، هشت گل خورده و دو گل زده داشته اند و روی هم رفته عملکرد ضعیفی به جا گذاشته اند. سرخپوشان رشتی در مجموع دیدارهای دور رفت به چهار پیروزی، سه تساوی و ده شکست رسیدند و با پانزده امتیاز در رده ی شانزدهم جدول هجده تیمی قرار گرفته اند.

نیمه نخست:

بازی در حالی آغاز شد که سپیدرود با یک ترکیب کاملن جوان وارد زمین شده بود آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی جواد آقایی پور می توانست بازی را به سود مهمان کند که در این راه ناکام ماند.

در ادامه این مس میزبان بود که موفق شد در یک غافلگیری و شلوغی شش قدم سپیدرود از روی ضربه کرنر وارد دروازه سپیدرود شد.

بازیکنان جوان سپیدرود به مرور توانستند خود را از فشار بازی خارج کنند و توپ و میدان را در دست بگیرند اما اشتباهات تعمدی داور امان سپیدرود را برید و در نهایت پنالتی صد در صدی در دقیقه ۳۵ بر روی جواد آقایی به سادگی از سوی داور نادیده گرفته شد و اعتراض نادر دست نشان و نیمکت سپیدرود هم راه به جایی نبرد.

در آخرین دقایق بازی هم یک ضربه که به سینه مهیار نوری اثابت کرده بود را داور در نهایت تعجب هند اعلام کرد که شوت علی پورمحد در دستان بهنام لایقی فر جای گرفت و در نهایت بازی همان یک گل در نیمه نخست به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم دو تیم بدون تغییر وارد زمین شدند. سپیدرود نیمه دوم را با انگیزه و توفانی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم این نیمه بازهم یک خطای مسلم بر روی یاسر حاتم زاده درون محوطه شش قدم گرفته نشد و داور در نهایت تعجب اعلام کرنر کرد!

در دقیقه ۵۰ فرار فرشید پاداش در عمق دفاع سپیدرود و ضربه ی چیپ او از بالای تیرک افقی به خارج رفت و یک دقیقه بعد این صحنه از سمت چپ زمین روی داد که شوت پاداش این بار با فاصله راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۲ پاس در عمق هومن ربیع زاده برای میلاد احمدی رسید و او جواد آقایی پور در موقعیتی که تنها یک ندافع داخل هجده قدم را پیش روی خود می دید با تعارف اقایی پور و احمدی این موقعیت حساس به سادگی از دست رفت.

شوت محسن آذرباد در دقیقه ۶۹ از فاصله اندک از بالای دروازه سپیدرود به خارج رفت و در دقیقه ۷۳ ماهان سروی در یک موقعیت ضد حمله موفق شد تا با دفع به موقع یک گل را بخرد.

دقیقه ۸۰ ضربه ایستگاهی میلاد احمدی را عرفانی به شیرجه رو به جلو راهی اوت کنار کرد و در ادامه پرتاب اوت مهیار نوری زیر پای یاسر حاتم زاده قرار گرفت و شوت دقیق و محکم حاتم زاده را این بار عرفانی به سخای راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۲ آرین نصیری نژاد توپ را با پا از روی خط دروازه دور کرد اما کمک داور در نهایت تعجب پرچمش را به نشانه ضربه هند بالا برد تا کار به جنجال کشیده شود و عیسی پرتو از مس با بازیکنان سپیدرود درگیری شدیدی به راه انداخت.

سانتر یاسر حاتم زاده در دقیقه ۹۳ تمام عرض دروازه را در حالی که هیچکدام از بازیکنان سپیدرود به توپ نرسیدند عرض دروازه را طی کرد تا آخرین موقعیت سپیدرود نیز به این ترتیب از دست برود.

سپیدرود نخستین مسابقه نیم فصل دومش را به مانند ۷ بازی پیشین باخت اما آنچه که موجب امیدواری است بازی خوب و انگیزه بالای جوانان نادر دست نشان است که در این مسابقه صدرنشین لیگ را در خانه خود دچار دردسر کردند و اگر داور ضعیف و مشکوک این مسابقه اجازه می داد بدون شک کسب امتیاز حداقل حق سپیدرود بود.

 

شرح گل:

مس ۱ – ۰ سپیدرود: در یک غافلگیری و شلوغی شش قدم سپیدرود از روی ضربه کرنر توپ مهرداد رضایی وارد دروازه سپیدرود شد.

اتفاقات ویژه:

۱- پیش از مسابقه تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم با تقدیم گل در برابر تمثال سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز احترم کردند. همچنین بازیکنان تیم مس رفسجان، برای گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با پیراهن های منتقش به عکس  او به میدان رفتند.

۲- تعویض داور اول مسابقه در شب بازی در حالی که به تیم سپیدرود هم اطلاعی داده نشد را وقتی با داوری جهت دار و ضعیف داور کنار هم می گذاریم همه چیز دستگیرمان می شود!

۳- در حالی که در دقیقه ۸۲ آرین نصیری نژاد یک توپ را با پا از روی خط در جلوی چشمان داور وسط دفع می کند کمک داور که بسیار دورتر به صحنه بود اعلام هند می کند تا با اعتراض بازیکنان دو تیم مسابقه بیشتر از ۱۰ دقیقه متوقف شود و در نهایت داور رای به ادامه مسابقه می دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.