وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مشاور وزیر بهداشت: هنوز درباره فوتبال تصمیم نگرفتیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمشاور وزیر بهداشت گفت: فعلا درباره فوتبال هیچ تصمیم گیری نشده است امیدواریم با مراقبت‌های عمومی آمار روز به روز کاهش یابد تا کم کم شرایط برای انجام فوتبال هم فراهم شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری دانشجو علیرضا وهاب زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت گفت: درباره اوضاع جدید کرونا در کشور و البته رویکرد وزارت بهداشت برای راه اندازی دوباره ورزش در اماکن مرتبط با این امر توضیحاتی داد.

او ابتدا در تشریح اوضاع کرونا در کشور با استناد به صحبتهای دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعات تا ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی که بدستمان رسیده متأسفانه ۱۰۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که مجموع بیماران در کشور را به عدد ۹ هزار و۵۶۴۶ نفر می رساند».

او ادامه داد: «متاسفانه از پنجشنبه تا جمعه گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری در کشور را به ۶هزار و ۹۱ نفر رساند. البته خوشبختانه تاکنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

البته هنوز ۲ هزار و ۸۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند».

مشاور رسانه ای وزیر بهداشت درباره شرایط راه اندازی دوباره فوتبال تصریح کرد: «آمار کلی روند کاهشی داشته ولی در روزهای اخیر باز هم این نمودار کمی رو به افزایش گذاشته است. با این همه قرار است روز یکشنبه در رابطه با برخی مشاغل دیگر که هنوز بازگشایی نداشته اند تصمیم گیری شود».

وهاب زاده در این باره که ورزش و فوتبال در تصمیمات روز یکشنبه چه جایگاهی خواهند داشت گفت: «هنوز مشخصا درباره ورزش حرفی زده نشده و ممکن است امروز تغییری در برنامه بوجود بیاید».

وی در این باره که این تصمیمات بر چه اساس و با چه متر و معیاری تخاذ می شوند توضیح داد: «خب خوشبختانه ما در برخی شهرها به وضعیت سفید رسیده ایم و بر همین اساس قرار است پروتکل های جدیدی را برای شهرهایی که دارای وضعیت سفید هستند داشته باشیم».

وی در پایان در پاسخ به این پرسش مشخص که آیا درباره راه اندازی لیگ فوتبال خبر تازه ای اعلام شده یا نه گفت: «خیر! فعلا این درباره فعالیت های کوچکتر است. انشاالله با مراقبت های عمومی آمار روز به روز کاهش بیشتری پیدا کند تا کم کم شرایط برای انجام همه امور فراهم شود».

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.