وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مصدومان سپیدرود رسیدند: کریمی به ترکیب برنده دست می زند؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – با بهبود وضعیت بازیکنان تهاجمی سپیدرود به نظر می رسد ترکیب تیم علی کریمی تغییر خواهد کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری میزان، حسین شنانی و یعقوب کریمی دو مصدوم تیم فوتبال سپیدرود هستند به بازی با نفت مسجدسلیمان می رسند.

این دو بازیکن که هفته ها مصدوم بودند، در هفته جاری تمرینات خود را با دیگر بازیکنان این تیم آغاز کردند و به نظر می رسد در بازی خانگی برابر نفت به میدان می روند، تا شاید به کمک و آنها مشکل گلزنی تیم سپیدرود حل شود.

باید دید علی کریمی با توجه به کمبود بازیکنی که دارد، به ترکیب تیم برنده‌اش دست خواهد زد.

شانسی که فیفا به سپیدرود داد

شانس به تیم سپیدرود رو کرد و این تیم تا رده چهاردهم رده بندی لیگ برتر صعود کرد. علی کریمی هرگز فکر نمی کرد بعد از آن هفته های سخت، شانس به او رو کند و سپیدرود به شرایط خوب برسد.

طبق رای انضباطی فیفا، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فرانک ساکونی ۶ امتیاز از امتیازات این فصل استقلال خوزستان کسر شد. به این ترتیب این تیم ۴ امتیازی شد و به قعر جدول رفت و تیم سپیدرود که تا هفته قبل قعرنشین بود با دو پله صعود، در رده چهاردهم قرار گرفت.

البته دو پیروزی اخیر این سپیدرودی ها هم در صعود آنها تاثیرگذار بود. ظاهرا شانس به تیم کریمی رو کرده و شاید تا نیم فصل وعده های او عملی شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.